19 серпня

1839 - у Франції винайдено дагеротип — прилад, який відтворює зображення предметів.

1856 - американець Ґейл Борден запатентував згущене молоко.

1936 - У Москві почався відкритий судовий процес над "об'єднаним троцкістсько-зінов'євським антирадянським центром".

Цей день в історії: з перших героїв польоту в космос після смерті зробили опудала

1960 - здійснено перший в історії політ у космос живих істот. В СРСР відправлено на орбіту космічний корабель "Восток" із двома собаками на борту - Білкою та Стрілкою. Після 25 годин польоту собаки повернулися на Землю живими. За час польоту корабель здійснив 17 повних витків навколо Землі. Білка та Стрілка були дублерами собак Чайки і Лисички, які загинули в катастрофі такого ж корабля при невдалому старті 28 липня 1960 року. Після космічного польоту Білка і Стрілка жили у вольєрі Інституту авіаційної і космічної медицини, їх возили на різноманітні покази. Білка та Стрілка дожили до старості, а після смерті з них зробили опудала та виставили у музеї.

1991 - початок спроби державного перевороту в СРСР. О 6 годині ранку теле- і радіоканали передали повідомлення з Москви про створення Державного комітету з надзвичайного стану (ДКНС). У зверненні путчисти оголосили про введення надзвичайного стану в деяких районах СРСР, припинення випуску більшості ЗМІ. Віце-президент СРСР Янаєв, нібито через хворобу Горбачова, взяв на себе обов'язки глави держави.

19-08-2017, 09:56

У Чернівцях юнак заради «лайків» пробігся по машині патрульних і сховався від них під вагоном
Поліцейські наздогнали правопорушника, затримали його і передали слідчо-оперативній групі
«Робимо владі попередження»: на завтра в Чернівцях скликають Віче
У Чернівцях завтра, 21 листопада, на Центральній площі відбудеться низка заходів до Дня Гідності та Свободи
Зачинили у підвалі: на Буковині невідомі били та шантажували подружжя
Чоловіку вдалося втекти та покликати на допомогу

Не такі страшні щеплення, як їх малюють. Блог Галини Олійник
Чесно кажучи, про щеплення проти дифтерії та правцю я й не думала. Вважала, навіщо воно мені, якщо навіть банальний нежить до мене чіпляється вкрай рідко.
Неудобне ЛГБТ, Дєдушка на взльоті, а Йван – в аппазіції. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
З царствієм Божим – у царствіє власті. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
ТОВ «УкрПожБуд» розкаже, як ефективно встановити пожежну сигналізацію, відеонагляд, охоронну систему.*

З метою популяризації систем безпеки та ознайомлення з протипожежними заходами 19 листопада об 11.00 на базі факультету архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва ЧНУ ім. Юрія Федьковича за адресою: вул. Рівненська 16, корпус 8, ауд. 206, "УкрПожБуд" проводитиме науковий семінар
Хочеш стати класним перукарем - навчайся у кращих. Школа краси "Slava Studio" запрошує на навчання. *

Slava studio – це Школа краси, яка уже 15 років успішно займається підготовкою майстрів різного профілю – перукарів, манікюрниць, візажистів.
Світлана Островська: "Якщо ти перестаєш вдосконалюватись - можеш іти з професії стоматолога" (на правах реклами)

Чого бояться стоматологи і як їм живеться? Про це та інші скелети в шафі стоматології розповіли власниця клініки О.С.А. Світлана Островська та її донька – лікар-стоматолог Анастасія Воронова.
У вас росте маленький художник? Запишіть його в художню студію «Камея» (на правах реклами)

У дитячій художній студії образотворчого мистецтва "Камея" діти можуть навчатися малюванню, розвивати свої вміння, удосконалювати навички з різних технік цього виду мистецтва.
Юрій Сотничук перший у Чернівцях відкрив приватну медичну практику сімейного лікаря, запрошує пацієнтів (на правах реклами)

Юрій Сотничук став першим сімейним лікарем у Чернівцях, який відкрив приватну медичну практику сімейного лікаря і розповів про її особливості.