Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | Журнал "Давай Одружимось!" |
19 серпня

1839 - у Франції винайдено дагеротип — прилад, який відтворює зображення предметів.

1856 - американець Ґейл Борден запатентував згущене молоко.

1936 - У Москві почався відкритий судовий процес над "об'єднаним троцкістсько-зінов'євським антирадянським центром".

Цей день в історії: з перших героїв польоту в космос після смерті зробили опудала

1960 - здійснено перший в історії політ у космос живих істот. В СРСР відправлено на орбіту космічний корабель "Восток" із двома собаками на борту - Білкою та Стрілкою. Після 25 годин польоту собаки повернулися на Землю живими. За час польоту корабель здійснив 17 повних витків навколо Землі. Білка та Стрілка були дублерами собак Чайки і Лисички, які загинули в катастрофі такого ж корабля при невдалому старті 28 липня 1960 року. Після космічного польоту Білка і Стрілка жили у вольєрі Інституту авіаційної і космічної медицини, їх возили на різноманітні покази. Білка та Стрілка дожили до старості, а після смерті з них зробили опудала та виставили у музеї.

1991 - початок спроби державного перевороту в СРСР. О 6 годині ранку теле- і радіоканали передали повідомлення з Москви про створення Державного комітету з надзвичайного стану (ДКНС). У зверненні путчисти оголосили про введення надзвичайного стану в деяких районах СРСР, припинення випуску більшості ЗМІ. Віце-президент СРСР Янаєв, нібито через хворобу Горбачова, взяв на себе обов'язки глави держави.

19-08-2017, 09:56

«Кожен сподівався, що нас почують»: на Буковині дві ОТГ готують судовий позов до Кабміну
Сокирянська та Новодністровська ОТГ оскаржуватимуть перспективний план Чернівецької області в судах
Каспрук поскаржився облраді й прокурору Буковини на МАФ біля перинатального центру
Мер Чернівців просить притягнути до відповідальності винних у незаконному встановленні цієї споруди
COVID-19 на Буковині: за добу виявили 52 нових випадків коронавірусної інфекції
Загальна кількість усіх випадків COVID-19 від першого встановленого складає 3571

«Святкуємо закінчення карантину, жіночко». Блог Надії Будної
На Алеї Небайдужості зайняті всі лавки, причому сидять на них тісненько компаніями – по четверо-п’ятеро. Маски – жодної
Чи не зарано «розкарантинились»? Блог Марини Кавкало
У нас, здається, карантин для частини людей скасували ще до офіційного рішення про пом’якшення обмежень
Через карантин – до природності. Блог Юлії Пацаранюк
Повертаємося до "заводських" налаштувань, як то кажуть!
«Ресторан М» запрошує на літню терасу*

"Ресторан М" дотримується всіх рекомендацій МОЗУ та умов карантину, тому люб’язно запрошує відвідувачів на затишну літню терасу, де все створено для вашого комфорту!
Якщо вкусив кліщ... Лабораторія «МедЛаб» у місті Чернівці зробить аналізи на кліщовий енцефаліт та бореліоз*

Лабораторія "МедЛаб" пропонує дослідження для ефективної діагностики кліщових інфекцій.
Щоб смакувало, як вдома – купуйте натуральне у «Еко М’ясо» у м. Чернівці і області!*

Ось уже третій рік поспіль екологічно чисте м’ясо власного виробництва і якісну продукцію з натурального м’яса свинини та яловичини пропонує буковинцям мінім’ясокомбінат "Еко М’ясо", що розташований у с. Магала Новоселицького району.
Чому котли варто обирати у магазині "InstallPro" у м. Чернівці?*

Щоб не помилитися, купуючи обладнання, обирайте перевірених продавців. У Чернівцях одним із таких є магазин InstallPro.