Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Науковці назвали неочікувану причину зайвої ваги

Науковці з Університету Дюка зі штату Північна Кароліна (США) провели дослідження активності екстрактів пилу, який присутній у житлових приміщеннях. Як з'ясувалося, він може спричинити набір зайвої ваги.

Про це йдеться в статті, опублікованій в журналі Environmental Science & Technology.

Вчені вирішили провести подібне дослідження після того, як вчені виявили, що пил може накопичувати в собі молекули різних розчинників, лаків, пестицидів та іншої побутової хімії, яка може вплинути на роботу клітин людського організму.

Автори дослідження зібрали кілька колоній "заготовок" жирових клітин і ввели у них зразки пилу, які зібрали у 11 різних будинках.

Як виявилося, у 9-х з 11-ти зразків частинки пилюки змусили жирові клітини рости, накопичувати в собі більше нутрієнтів, активно ділитися і перетворюватися в клітини жирової тканини.

Серед частинок пилу, які найбільше впливали на ріст клітин, були пестицид піраклостробін, терт-бутил-феніл-дифеніл-фосфат (вогнестійка добавка до багатьох лаків і спреїв), а також дибутилфталат (компонент фарб, клеїв і діюча речовина багатьох засобів від комарів).

За словами вчених, достатньо лише трьох міліграмів пилу з цими речовинами, щоб запустити процес росту жирових клітин.

Результати наших експериментів малюють досить тривожну картину, зокрема, в контексті здоров'я дітей. В майбутньому нам варто детально вивчити те, як ці речовини, що містяться в пилу, впливають на жирову тканину, – зазначив один з авторів дослідження Крістофер Кассотіс.

15-07-2017, 00:52

Новини партнерів:
Чернівці не змогли придбати шість нових тролейбусів
Чернівецьке тролейбусне управління скасувало торги через виявлені порушення законодавства
У Чернівцях відбулося віче з нагоди четвертої річниці Революції Гідності (ФОТО)
Приблизно 500 людей взяли участь у заходах до Дня Гідності та Свободи
У мерії вважають незаконним проект рішення про обрання Петришина секретарем Чернівецької міськради
Олександр Шиба заявив, що депутати мають право висувати лише одну кандидатуру на посаду секретаря
Aliexpress INT
MOYO UA
Швейне підприємство запрошує на роботу (на правах реклами)

Бажано з досвідом роботи, можливість навчання
У Чернівцях пройде безкоштовний семінар для підприємців "Анатомія Бізнесу" (на правах реклами)

Усього за 7 годин 6 ТОП-спеціалістів із командоутворення, продажів, маркетингу та реклами ознайомлять з найкращими українськими кейсами, розберуть найефективніші практики у продажах, у спілкуванні з клієнтами, допоможуть знайти інструменти для швидкого та якісного обслуговування.
7 ресторанів у Чернівцях, де можна відсвяткувати новорічні корпоративи (на правах реклами)

Хто ще не встиг визначитися із рестораном, замовити столики, обрати меню, музичне оформлення, святкову програму, має змогу зробити це вже сьогодні, тут і зараз
Святкуйте корпоративи з нами: пропозиції 8 ресторанів Чернівців (на правах реклами)

До Нового року залишилося… дуууже мало днів! Отож, пропонуємо вашій увазі 8 ресторанів Чернівців, які запрошують відсвяткувати новорічні корпоративи.