Фронтвумен українського гурту Onuka Ната Жижченко прокоментувала інцидент, який виник під час трансляції її виступу на сцені пісенного конкурсу Євробачення-2017. На її думку, реклама на телебаченні під час їхнього номеру пішла гурту лише на користь.
Про це вона розповіла в інтерв’ю для "Світського життя" в ТСН.
Як відомо, ONUKA була зірковою гостею музичної першості. Проте коли гурт вийшов на сцену, канал UA:Перший, який транслював конкурс, замість концерту колективу, пустив рекламу.
Але така сиутація виконавицю не обурила, а навпаки – здалась їй корисною.
Мене це дуже повеселило, тому що це як і все іронія долі, як і весь абсурд, який нас просто супроводжує весь творчий період. Слава богу, що я дізналася про це за 10 хвилин до виступу, попередила своїх рідних. Тому що бабуся цього б точно не пережила. На жаль, із 47 країн тільки три пішли на рекламу, і Україна в числі них. Але, мені здається, що саме ця ситуація настільки обурила аудиторію, що цей виступ подивилося набагато більше людей, ніж якби його показали в трансляції. Тому, мені здається, ця ситуація пішла нам на користь і стати героєм такого скандалу нам дуже вигідно як би це егоїстично не звучало,– поділилася Жижченко.
11-07-2017, 02:41
0
1 451