У США вперше вилікували ВІЛ-інфекцію

Вчені із США вперше вилікували ВІЛ за допомогою редагування генів. Науковці змогли видалити ДНК ВІЛ з генетичного коду мишей, застосувавши імплантовані людські клітини.

Про це пише Daily Mail.

Вчені зазначають, що це прорив у науці, адже тепер є можливість повністю видалити ДНК ВІЛ з клітин людини, використавши системи редагування гена під назвою CRISPR-cas.

Своє дослідження команда вчених з Університету Піттсбурга протестувала на трьох групах мишей. Перша була заражена вірусом ВІЛ-1. Друга – вірусом EcoHIV, мишачим еквівалентом людського ВІЛ-1. У третій серії дослідів використовувались миші з імунними клітинами людини, яка була інфікована ВІЛ-1.

В джерелі зазначають, що після однократної обробки з допомогою CRISPR, вченим вдалося повністю видалити вірусні фрагменти з латентно інфікованих клітин людини, впроваджених в тканини і органи мишей. І що вразило науковців, подальші спостереження показали, що надалі інфікування не відбувається. Досліди на першій і другій групах мишей показали ефективність у 95 і 96% відповідно.

Ми підтвердили результати нашої попередньої роботи і підвищили ефективність нашого методу редагування генів. Крім того, ми показали, що метод можна застосовувати також для гострої та хронічної, або прихованої, інфекцій, – розповів один з авторів дослідження Ху Веньхуей.

Інший дослідник, – доктор Камель Халілі, додав, що наступним етапом їхньої роботи стане повторення аналогічного дослідження у приматів, більше схожих на людину тварин. А кінцевою метою їхнього дослідження стане клінічне дослідження на хворих людях.

Вчені зазначають, що це перший випадок, коли з організму живої істоти вдалося повністю видалити клітини вірусу імунодефіциту людини. Тому, таким чином вчені вперше довели, що вірус ВІЛ може бути повністю усунений з інфікованих клітин тварин без можливості подальшого відтворення.

28-06-2017, 07:47

Теги - ВІЛ, США, ліки
Замаскували під вугілля: на «Порубному» затримали фуру, вщент забиту контрабандними сигаретами
Буковинський перевізник намагався вивезти до Румунії вантажівку, повну цигарок
У Чернівцях невідомий побив вікна в 11-ти автівках: поліція відкрила провадження
Зловмисник пошкодив частини кузова, бокові дзеркала та вікна автівок, але нічого не викрав з машин
У Сокирянах достроково звільнили голову районного суду, в якої у кабінеті знайшли «прослушку»
Олену Побережник достроково звільнено з посади голови Сокирянського районного суду

Не такі страшні щеплення, як їх малюють. Блог Галини Олійник
Чесно кажучи, про щеплення проти дифтерії та правцю я й не думала. Вважала, навіщо воно мені, якщо навіть банальний нежить до мене чіпляється вкрай рідко.
Неудобне ЛГБТ, Дєдушка на взльоті, а Йван – в аппазіції. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
З царствієм Божим – у царствіє власті. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
ТОВ «УкрПожБуд» розкаже, як ефективно встановити пожежну сигналізацію, відеонагляд, охоронну систему.*

З метою популяризації систем безпеки та ознайомлення з протипожежними заходами 19 листопада об 11.00 на базі факультету архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва ЧНУ ім. Юрія Федьковича за адресою: вул. Рівненська 16, корпус 8, ауд. 206, "УкрПожБуд" проводитиме науковий семінар
Хочеш стати класним перукарем - навчайся у кращих. Школа краси "Slava Studio" запрошує на навчання. *

Slava studio – це Школа краси, яка уже 15 років успішно займається підготовкою майстрів різного профілю – перукарів, манікюрниць, візажистів.
Світлана Островська: "Якщо ти перестаєш вдосконалюватись - можеш іти з професії стоматолога" (на правах реклами)

Чого бояться стоматологи і як їм живеться? Про це та інші скелети в шафі стоматології розповіли власниця клініки О.С.А. Світлана Островська та її донька – лікар-стоматолог Анастасія Воронова.
У вас росте маленький художник? Запишіть його в художню студію «Камея» (на правах реклами)

У дитячій художній студії образотворчого мистецтва "Камея" діти можуть навчатися малюванню, розвивати свої вміння, удосконалювати навички з різних технік цього виду мистецтва.
Юрій Сотничук перший у Чернівцях відкрив приватну медичну практику сімейного лікаря, запрошує пацієнтів (на правах реклами)

Юрій Сотничук став першим сімейним лікарем у Чернівцях, який відкрив приватну медичну практику сімейного лікаря і розповів про її особливості.