Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Американські і канадські вчені змогли "стерти" один з кількох спогадів, правда лише у молюска. За словами науковців, нове відкриття в перспективі може допомогти людям з посттравматичним стресовим розладом.

Про це розповіли на Science Alert.

Експеримент проводила команда вчених з американського медичного центру Колумбійського університету і канадського Університету Макгілла, які проаналізували нейрони молюсків роду Aplysia (морські зайці). Вчені намагались перевірити гіпотезу, яка пояснює, чому спогади про інциденти, що принесли поганий досвід, можуть самі викликати занепокоєння.

Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Вченим вдалося показати, що клітинні аналоги довгострокових спогадів у молюска можна видаляти незалежно один від одного, тобто блокуючи дію різних підвидів протеїнкінази М-білка, який бере участь в створенні і зберіганні цих довгострокових спогадів. Науковці зрозуміли, що виборче блокування одного з протеїнів може призвести до видалення асоціативної або неасоціативної пам'яті.

Один з основних напрямків нашого нинішнього дослідження полягає в розробці стратегій для усунення проблемного неасоціативного спогада, яке може відбитися на мозку під час травматичного досвіду без шкоди для асоціативних спогадів, які можуть допомогти людям приймати обґрунтовані рішення в майбутньому,
– поділився один з авторів дослідження, Самуель Шахер.

У подальших дослідженнях вчені мають на таких же доклінічних моделях детальніше розібратися, як і де виробляються і працюють молекули протеїнкінази М.

"Стирання спогадів має потенціал, щоб полегшити ПТСР і тривожні розлади шляху видалення неасоціативних спогадів, які викликають неадекватні фізіологічні реакції", – додали дослідники.

27-06-2017, 07:13

Новини партнерів:
Aliexpress INT
MOYO UA
7 ресторанів у Чернівцях, де можна відсвяткувати новорічні корпоративи (на правах реклами)

Хто ще не встиг визначитися із рестораном, замовити столики, обрати меню, музичне оформлення, святкову програму, має змогу зробити це вже сьогодні, тут і зараз
У Чернівцях пройде безкоштовний семінар для підприємців "Анатомія Бізнесу" (на правах реклами)

Усього за 7 годин 6 ТОП-спеціалістів із командоутворення, продажів, маркетингу та реклами ознайомлять з найкращими українськими кейсами, розберуть найефективніші практики у продажах, у спілкуванні з клієнтами, допоможуть знайти інструменти для швидкого та якісного обслуговування.
Святкуйте корпоративи з нами: пропозиції 8 ресторанів Чернівців (на правах реклами)

До Нового року залишилося… дуууже мало днів! Отож, пропонуємо вашій увазі 8 ресторанів Чернівців, які запрошують відсвяткувати новорічні корпоративи.
Зима близько. Як підготувати авто до холодів: 7 порад від СТО «Тандем» у Чернівцях (на правах реклами)