Неочікувані ознаки, які свідчать про високий інтелект

Вчені з різних країн світу назвали шість особливостей, які притаманні людям із високим інтелектом.

Схильність до психічних хвороб

Британські вчені довели, що високий інтелект може привести до розвитку біполярного розвитку. За результатами дослідження, діти, які у 8 років мали високий IQ, в подальшому були більш схильні до цього захворювання.

Однак високий показник інтелекту – це лише один із факторів виникнення, а не основний чинник, пише "Лайфхакер".

Лібералістичні погляди та атеїзм

Психолог Сатоси Канадзава з’ясував, що люди, які дотримуються ліберальних і атеїстичних поглядів, мають більш високий інтелект.

Психолог обґрунтовує свою теорію тим, що релігія і консерватизм є продуктами багатовікової еволюції. Але для вирішення нових еволюційних задач потрібно бути відкритим для інших ідей і поглядів.

Активність вночі

Цей пункт висунув також Канадзава. Він припустив, що більш розумні люди мають трохи відмінни від стандартного розпорядку дня. Пізніше провели дослідження та підтвердили твердження психолога – люди, які пізніше засинали і прокидалися, в середньому були розумнішими за жайворонків.

Любов до самотності

За даними психолога, розумні люди відчувають себе більш щасливими, якщо рідше зустрічаються з друзями.

Таку теорію досить легко пояснити, адже люди з високим інтелектом більше сконцентровані на вирішенні складних завданнях і проектах, а дружні посиденьки від них тільки відволікають.

Є й інше пояснення, яке пов'язане з еволюцією: історично люди схильні до кооперації (аби вижити і процвітати). Але найрозумніші швидше адаптуються до сучасних культурних і технологічних умов, тому прагнуть самостійно прокладати собі шлях.

Довіра до людей

Дослідженя показали, що високий інтелект пов'язаний зі здатністю довіряти людям. Йдеться не лише про родичів чи друзів, а загалом усіх людей. Суть в тому, що розумні люди краще розпізнають тих, кому довіряти не можна.

Низька фізична активність

За даними американських вчених, люди, які багато думають, менш рухливі та майже не займаються спортом. Вчені припустили, що людям з невисоким показником інтелекту швидко набридає мозкова діяльність і вони поспішають зайнятися чимось іншим.

13-06-2017, 19:48

«На коліна, чула?»: у Чернівцях підлітки влаштували цькування школярки – відео
Група з 10-15 підлітків погрожувала школярці фізичною розправою, оточивши її та притиснувши до стіни
Куди варто піти в День Незалежності у Чернівцях
Журналісти molbuk.ua зібрали інформацію про те, які заходи варто відвідати протягом тривалих вихідних
Що буде з євробляхами після 22 серпня: влада пішла на поступки водіям
Громадська організація АвтоЄвроСила повідомила, що після 22 серпня поліція не вилучатиме автомобілі у власників євроблях.

Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.
Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.