5 серпня о 12:00 у Чернівцях на Соборній площі було людно, адже відкривали магазин Vodafone.
Цій події передував допрем’єрний показ, який відбувся о 10:45. Презентували ідеї, концепції, цікавинки компанії, яка надає послуги європейського зразка майже у всьому світі, провели розіграші цінних подарунків. Громадськості представили команду, яка працюватиме у Чернівцях; розказали про специфіку роботи, модерний дизайн і не лише…
Чому варто завітати сюди?
Підхід полягає у фокусуванні на клієнтові
Найважливішим для кожного працівника магазину, адміністрації, керівництва та компанії загалом є відвідувач.
– Під час створення концепції обслуговування ми намагалися думати не як люди, які надають послуги, а як їх отримувачі. Ставили перед собою чотири завдання: створити унікальний споживацький досвід, щоб візит до нашого магазину був приємним; забезпечити такі умови, щоб людина хотіла повернутися до нас; облаштувати домашню атмосферу; вирішувати проблеми оперативно, –
зазначає Вікторія Рубан, керівник напряму "Корпоративні комунікації" компанії Vodafone Ukraine. – Наш підхід полягає у фокусуванні на кожній людині. Базуючись на цьому, організовано простір. Тут немає перешкод, бар’єрів між продавцями і клієнтами. Людина матиме повний доступ до всіх товарів та ґаджетів. Можна взяти будь-яку річ, подивитися, щось завантажити, провести з нею годину-дві чи скільки потрібно. Продавці-консультанти завжди будуть раді допомогти. Зараз люди "тікають" в онлайн тому, що їм там не лише зручніше, а й прагнучи уникнути негативних емоцій під час обслуговування. Ми пропонуємо зовсім інший рівень сервісу, адже цінуємо наших відвідувачів.
Без офіціозу: джинси, кеди та футболки. Спілкуймось!
Ретельно керівництво
Vodafone підійшло до підбору персоналу. Окрім професіоналізму, важливими були особистісні риси.
– Кожен повинен бути лояльним, відкритим, бажати допомогти. Відходимо від офіціозу. Ми в джинсах, червоних кедах, стильних футболках. Важливий інтер’єр. Меблі виготовлено з натуральних матеріалів. Усе зроблено для зручності клієнтів (наприклад, куточок для дітей), а також для персоналу, – говорить
директор магазину Vodafone у Чернівцях Андрій Самелюк.Працівники прагнуть спілкуватися з відвідувачами так, щоб вони, виходячи, хотіли повернутися.
– Наш колектив молодий, націлений на результат. Ми були на емоційному та пізнавальному тренінгу в Львові. Говорили про плани. Варто приходити до нас. Тут можна вирішити проблеми, купити ґаджети. Постійно діятимуть цікаві пропозиції, – запрошує завітати
Андрій Василів, продавець-консультант магазину Vodafone у Чернівцях.Відкриттям залишились задоволені й відвідувачі.
– Я уже три місяці користуюся послугами Vodafone. Їх надають якісно. Для мене це важливо, бо часто телефоную за кордон. Чудове відкриття! Я рада, що такий магазин буде в Чернівцях, – ділиться враженням клієнтка
Наталія Мещерова.Керівництво зазначає, що всі готувалися ретельно, перебувають у піднесенні; персонал з усмішкою зустрічатиме клієнтів, надаючи послуги. Також дивуватимуть пропозиціями. Ніхто не пошкодує! Приходьте та переконайтеся!
Адреса: Соборна площа, 10
Контактиний номер телефону: 0800400111 або 111 (для абонентів Vodafone)
Детальніше за посиланням: www.vodafone.ua
У реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій № 47
8-08-2016, 10:58
0
4 713