11 червня парк "Жовтневий" у Чернівцях приймав чисельних маленьких та великих відвідувачів. Такий ажіотаж вже не вперше викликає "Свято морозива", що постійно організовує ТМ популярного в Україні морозива "Рудь". Цього року гостей з Житомира приймав дитячий розважальний комплекс "Синій папуга".
Дійсно, як можна втриматися від відвідин події з купою розваг та улюблених дитячих ласощів? А ще – коли всюди щасливі, задоволені обличчя дітей та їх батьків, галасливий сміх та веселощі? За словами
Тетяни ЗОРІ, представника відділу маркетингу та реклами ТМ "Рудь", саме через такі непідробні людській емоції ось уже 12 років ТМ "Рудь" влаштовує "Свята морозива" у більш ніж 60 великих та маленьких містах України.
– "Свята морозива" для нас – це не просто популяризація марки, мета цих заходів – дарувати дітям задоволення, – розповіла пані Тетяна. – Наприклад, два тижні тому ми проводили аналогічні святкові заходи у неокупованих містечках Донецької та Луганської областей. Позитивні емоції та враження тих діток, їх активну участь у конкурсах неможливо передати словами. Ми щасливі з того, що хоч на короткий час змогли повернути їм безтурботне дитинство.
Цього року ТМ "Рудь" вирішила провести свято під девізом: "Морозиво "Рудь" – з теплом до кожного!". Відповідною стала й сама концепція – тепле ставлення команди до відвідувачів кожен зміг відчути як у самій атмосфері свята, так і у спілкуванні з волонтерами. Розваг та майстер-класів, сувенірів для дітей з логотипом компанії було дуже багато – ціле собі наметове містечко морозива "Рудь". Діти обмінювали обгортки від морозива на традиційну валюту свята – "рудики" – і "купували" за них участь у майстер-класах, конкурсах, обмінювали у "Магазині" на корисні дарунки від компанії: блокноти, ручки, альбоми, наліпки, рюкзаки, пізнавальні журнали "Пустунчик" та ще на безліч необхідних кожній дитині речей.
Біля кожного тематичного намету стояла черга з юрби дітлахів та їх батьків, – кожен хотів долучитися до якогось дійства. Творчі маленькі особистості розмальовували великий картонний будиночок та складали конструктори, більш старшим волонтери малювали цікаві тату на обличчі та заплітали коси, допомагали створювати прикраси; ті, хто полюбляли активні розваги, грали у "Твістер", "4 кроки", фотографувалися з ростовими ляльками, брали участь у безпрограшній лотереї, у конкурсах від ведучих свята.
– Цього року у нас новинка – майстер-клас з виготовлення ляльок-мотанок, – розповіла волонтер "Свята морозива" Юлія, яка працює в наметі "Чарівні прикраси". – Відомо, що такі ляльки – наш національний давній оберіг, а не просто іграшки. Тішуся, що вони дійсно подобаються дітям у різних містах України. Наприклад, сьогодні ми разом з дівчатками встигли виготовити більше 100 штук ляльок, зробили безліч заколок для волосся, з хлопчиками наробили популярних нині серед дітей браслетів. Всі дітки вправно справляються з "хенд мейдом".
Загалом робота з ляльками-мотанками та прикрасами, а також спілкування з дітьми, – моє найулюбленіше хоббі, –зізналася дівчина. – Три роки тому мені пощастило приєднатися до команди "Рудь", тепер подорожую по всій Україні. Щоразу нові міста та нові люди, нові щасливі дитячі обличчя…це приносить неймовірне задоволення!
– Свято морозива – просто казкове проведення часу для діток! Цікаві розважальні програми, розвиваючі конкурси, майстер-класи та подарунки для дітей, – щоразу щось нове та захоплююче. Ну й, звісно, смачне морозиво! Ми з донечкою Ольгою приходимо сюди вже другий рік поспіль і намагаємося заздалегідь зібрати обгортки морозива для "рудиків". Їй тут дуже подобається, – запевнила того дня пані Наталя, одна з багатьох відвідувачок свята.
Довідка:Компанія "Рудь" (ПАТ "Житомирський маслозавод") – лідер серед виробників морозива в Україні. Компанія працює за найсучаснішими технологіями, використовує новітні підходи до роботи та має найбільший обсяг продажів морозива в Україні. Національна дистриб'юторська мережа представлена в більш ніж 55 тисяч торгових точок по всій території України. У 2015 році ТМ "Рудь" посіла перше місце в конкурсі "Фаворити успіху" у номінаціях "Морозиво" і "Морозиво сімейне".
Уся лінійка "100% морозива" пройшла ретельну перевірку у найбільших європейських лабораторіях і отримала "Добрий знак". Морозиво "Рудь" експортується до Ізраїлю, Грузії, ОАЕ, США, Молдови та інших країн.
13-06-2016, 20:00
0
6 122