
Олександр, м. Чернівці:
– Пане Кириле, які ексклюзивні послуги, окрім загальновідомих, надає компанія МТС у Чернівцях?
– Хочу зазначити, що більшість освітлення в Чернівцях вмикається через нашу мережу. Ми виграли тендер на надання цієї послуги і з нами тісно співпрацює Чернівціміськсвітло. Адже передавати інформацію про включення світла старим способом, за допомогою проводового зв’язку, – дорого і не вигідно. Краще поставити два модеми, два комп’ютери, котрі між собою спілкуються по безпроводовому зв’язку. Тобто йде команда з центрального пульта увімкнути певну підстанцію, і тоді ця певна підстанція вмикається. Затрати при цьому мінімальні, а вигоди максимальні.
Також є ціла низка чернівецьких фірм, котрі користуються такою послугою, як "Навігатор". Це моніторинг використання автомобільного транспорту, починаючи від того, скільки машина стояла, скільки часу завантажувалася, розвантажувалася і закінчуючи залишком пального в баку і кілометражем. Така послуга дає можливість власникам підприємств контролювати дії автотранспорту і навіть вирішувати конфліктні ситуації. Втрати прямих збитків 50%-70%. Така послуга діє в Чернівцях вже більше півтора року. Так само ми надаємо можливість моніторингу за кордоном. Тариф становить 85 гривень щомісяця на одну машину, плюс, залежно від запитів автомобіля, тобто в режимі он-лайн. Вартість програми забезпечення також залежить від складності карти (міста, області, України, закордон).
Валентина, м. Чернівці:
– Моя сім’я вся користується послугами МТС, але останнім часом ми не задоволені послугами МТС. Наприклад, надходять повідомлення, що можна збирати бонуси і обмінювати їх на гроші. Ось ми і обміняли, отримали 10 гривень бонусних. Але в той час, доки надійшли гроші, мені потрібно було подзвонити. Я купила картку і поповнила рахунок. Я зазвичай набираю номер і мені передзвонюють дочка або чоловік, тому що у них безкоштовний тариф. Тому я добре знаю, куди витрачаю гроші. Коли дивилася "Танцюю для тебе", відправила СМС, за яке зняло 3 гривні. Це було в суботу, а коли я перевірила свій бонусний рахунок у неділю, там вже було тільки 8 гривень. Поясніть, будь ласка, чому?
– Насамперед, кошти за відправку СМС на комерційні номери, зокрема, як ви кажете, це голосування в телепередачі "Танцюю для тебе", знімаються не з бонусного рахунка, а з основного рахунка. З бонусного рахунка знімаються кошти за послуги, котрі надаються компанією МТС, а не партнерами. Тобто відправка СМС на комерційні номери у даному випадку здійснюється за допомогою наших партнерів, які співпрацюють з нами та з іншими операторами, що беруть участь в організації даної передачі. Я Вам раджу зателефонувати з вашого телефону на номер 111 нашої довідкової служби, зв’язатися з оператором, і оператор зможе з’ясувати, куди ваші кошти були потрачені і чи були вони потрачені взагалі.
Валентина, м. Чернівці:
– Скажіть, будь ласка, якщо я захочу звернутися з письмовою заявою до компанії МТС, де у нас в місті є ваше представництво, хто директор?
– Ви можете звернутися на площу Соборну, 10 до будь-кого із експертів, котрі працюють у магазині і написати на ім’я керівника представництва заяву. Керівник Чернівецької філії ЗАТ "Український мобільний зв’язок" Андрій Юліанович Самелюк. Згідно із законодавством України, протягом 30 днів Вам надійде письмова відповідь на Ваш запит.
Віктор, м. Чернівці:
– Останнім часом спостерігається збій мережі. Можете пояснити з чим це пов’язано?
– На рахунок збою мережі я рекомендую Вам зателефонувати за коротким номером 135, за яким приймаються заявки з покращення роботи в мережі в конкретному місці. Ви знаєте, де у Вас є проблеми зі зв’язком, можете зателефонувати на цей номер, і, відповідно, поскаржитися чи запропонувати місця, де необхідно покращити якість зв’язку.
Ольга, м. Чернівці:
– Я мала безкоштовні хвилини до 19.12.09, потім поповнила рахунок 31.10.09 на 50 гривень і через хвилину ще на 50 гривень. А мені продовжили дію послуги лише від 31.10.09 на 25 днів. Чому мої безкоштовні хвилини до 19.12.09 зняли?
– Наскільки я розумію, ви користуєтеся тарифом з лінійки "Супер"? Система бере до уваги останнє поповнення абонента. Тобто, яким би не був термін життя вашого мобільного номера, при поповненні Вашого номера на суму від 30 до 79 гривень, активація послуги здійснюється на 25 днів. Якщо той термін, який був у Вас, є довшим, ніж 25 днів, то встановлюється 25 днів. Якщо ви поповнюєте рахунок на суму 80 гривень і більше, але, зауважую, одним платежем, то послуга встановлюється з моменту поповнення на 80 днів. У вашому випадку, коли Ви кажете, що поповнили на 50 гривень, а потім ще на 50, система активувала Вам послугу по останньому платежу на 25 днів. У даному випадку Ви обмежилися на 25 днів. Якби Ви поповнили рахунок 19.12.09, то продовжили би його на 25 днів. Умова послуги "Супер" – поповнення одним платежем. Якщо Ви поповните рахунок зараз, ви можете продовжити послугу на 25 або 80 днів, залежно від поповнення. А за кошти, які накопичилися у вас на рахунку, Ви можете телефонувати, відправляти СМС, адже вони нікуди не поділися.
Григорій, с. Баламутівка Заставнівського р-ну:
– Чому на території Чернівецької області, с. Баламутівка показує в телефоні то Кадубівці, то Юрківці, то Вікно, то Касперівці. І взагалі місцями є зв’язок, а місцями немає? З чим це пов’язано?
– Залежно від того, до базової станції, котра знаходиться в певному населеному пункті, ваш телефон підключився, такий сотовий індекс і показує на вашому мобільному телефоні.
Є так зване поняття інтерференції, тобто коли телефон перестрибує з однієї базової станції на іншу. Взагалі він перемикається в автоматичному режимі, але якщо це перестрибування постійне, то є велика ймовірність того, що абонент або не додзвониться, або якість самого зв’язку буде поганою. Але такі випадки відслідковуються нашою технічною дирекцією, і якщо вони виникають, відповідна служба або змінює частотні плани, або ремонтує антену. А щоби це все було зроблено швидше, абонент, який помітив таке явище, або сільський голова відповідного населеного пункту може зателефонувати за номером 135 і повідомити, де саме виявлена така точка, або звернутися з офіційною заявою до представництва компанії МТС у Чернівцях за адресою: площа Соборна, 10.
Микола, м. Чернівці:
– Я з МТС з 2002 року, не на контракті. Чи пропонує оператор у 2010 році якісь бонуси для своїх постійних клієнтів?
– Якщо ви абонент передоплати, у нас діє постійна бонусна програма, за якою ви маєте можливість обмінювати свої бонусні бали, котрі у Вас накопичуються, на гроші. Ця програма є постійно діючою, не обмеженою в часі, будь ласка, користуйтеся нею.
Марина, м. Чернівці:
– Я користуюся тарифом МТС Супер. Він мені дуже підходить. Але часто в мережі бувають збої, перевантаження напрямку, зриви зв’язку. Скажіть, будь ласка, МТС планує покращити якість зв’язку?
– Компанія МТС постійно працює над удосконаленням своєї мережі. Існує спеціальний відділ якості, котрий займається моніторингом мережі, і, відповідно, якщо цей відділ за допомогою своїх приладів бачить, що в тому чи іншому місці нашого міста чи області є проблеми зі зв’язком, встановлюються додаткові потужності, додаткові базові станції. Єдинеа, що на це потрібен час, тобто від моменту скарги абонента до встановлення станції може пройти від одного місяця до року. Це пов’язано із законодавством, із особливостями забудови нашого міста тощо. Все-таки місто у нас старовинне, і не всюди можна і дозволено встановлювати базові станції. Раджу Вам у разі виникнення ситуацій стосовно якості зв’язку зателефонувати на номер 135 і поспілкуватися за цим номером з живою людиною про питання покращення якості зв’язку. Це загальноукраїнський номер, зателефонувавши за ним, потрібно вказати, що це місто Чернівці, вулиця така-то і повідомити, що потрібно покращити якість зв’язку. Відповідно, ця інформація накопичується, передається до технічної дирекції, де вже розробляють план будівництва додаткових потужностей у м. Чернівцях.
Світлана, м. Чернівці:
– Скажіть, будь ласка, яка реальна швидкість мобільного Інтернету? Яка його вартість в середньому за місяць зараз і чи буде він дешевшати з часом? На якій території працює Інтернет від МТС 3G?
– Залежить від того, який Інтернет Вас цікавить. Є 3G Інтернет та Інтернет через GPRS. В ідеальних умовах швидкість для закачування інформації в мережі 3G – 3,1 Мбіт/сек., на передачу інформації – 1 Мбіт/сек. Якщо брати реальні швидкості, котрі працюють у Чернівцях, – до 1 Мбіт/сек. мережа 3G розганяється без проблем. Візуально це можна побачити, якщо ви користуєтеся Інтернетом, то це, наприклад, можливість переглядати відео в режимі реального часу зі звуком.
Стосовно вартості, хочу зауважити, що зараз у нас триває акція – це тариф "Торнадо". Ви можете придбати модем, який коштує приблизно півтори тисячі гривень, всього за 1 гривню. Підключитися на контрактну форму обслуговування, тому що до 3G Інтернету підключення тільки контрактне, і одержувати за 99 гривень щомісяця 999 Мб трафіка. Відповідно, після використання 999 Мб кожен наступний мегабайт буде коштувати Вам 9 копійок.
Мережа 3G працює у Чернівцях і ще в понад 150 містах України. Звичайний Інтернет через мобільний телефон чи через модеми EDGE працює там, де працює мережа компанії МТС. Але там швидкість близько 260 кБт/сек. Для різних юзерів є різні пропозиції. Якщо людина дуже рідко користується Інтернетом, то вона може обрати помегабайтний тариф – від 4 грн/Мб інформації, якщо Ви заходите від випадку до випадку, то в нас є така послуга "Гіпернет", який передбачає за один захід разове зняття 5 гривень плюс кожен мегабайт 10 копійок. І для тих, хто постійно сидить в Інтернеті, є послуга "Гіперактив", де знімається 127 гривень разово за календарний місяць, плюс 3 копійки за мегабайт.
До речі, 3G Інтернет користується великим попитом зараз у приватному секторі, а також в районі Садгори, Роші, де наші конкуренти не можуть нічого запропонувати з технічної точки зору, тому що лінію прокладати туди обходиться дорого. Зараз вирішується питання стосовно розширення цієї мережі на районні центри області.
Валентина, м. Чернівці:
– Нещодавно довелося побувати у Підзахаричах, звідки взагалі не могли зв’язатися із сім’єю, не було зв’язку, а "Київстар" там працює відмінно.
– Стосовно роботи мережі в конкретно взятому місці. Скажімо, є місця, де в наших конкурентів також немає зв’язку, а в нас є. Відповідно, існують місця – і ми цього не приховуємо, – де у наших конкурентів є покриття, а в нас немає. Візьмемо собі це на замітку, спробуємо встановити в Підзахаричах додаткову базову станцію.
Світлана, м. Кіцмань:
– Скажіть, будь ласка, чи можна захистити свій номер мобільного від СМС з пропозиціями різних послуг?
– Одним із засобів зв’язку між оператором і абонентом є СМС. Розумію, що надходить багато СМС рекламного характеру, котрі замовляють наші партнери. Але для того, щоби інформувати абонента про зміни, які відбуваються у його тарифі, про зміни в законодавстві, котрі відносяться до тарифів тощо, як правило, будь-які оператори, в тому числі й МТС, використовують СМС-повідомлення для кращої зручності в спілкуванні зі своїми абонентами. Тому заблокувати такі СМС чи взагалі відмовитися від них є неможливим. Ми таку послугу не надаємо.
Вадим, м. Чернівці:
– Мене звідомили задопомогою повідомлення, що на мій номер підключили послугу "GOODOK". Хоча я її не замовлєв, а воно ще й гроші зняло. Тепер, коли мені звоня, то телефон розказує додзвонювачу різні дурниці. Як зарадити цьому неподобству?
– Коли абонент отримує СМС про те, що він може підключити на свій номер послугу "GOODOK", в цьому повідомлення вказується також, що для цього необхідно відправити СМС і його вартість становить стільки-то. Як правило, більшість абонентів не дочитують до кінця такі повідомлення, пам’ятаючи тільки першу частину і ігнорують ту частину, де йдеться про вартість. У вашому випадку, швидше за все, що було підтвердження від вас, і тому ця послуга була активована. Без підтвердження МТС жоден "GOODOK" не встановлює. Ми не можемо надавати послуги, котрі абонент не замовляв. Якщо абонент бажає відмінити цю послугу, необхідно відправити безкоштовне СМС із текстом "OFF" на номер 700. І протягом доби ця послуга буде відключена.
Наталя, м. Чернівці:
–Чи може один контрактний номер перераховувати кошти на інший контрактний номер?
– Ви, напевно мали на увазі переказування коштів з одного номера на інший між контрактниками і з контрактного на неконтрактні номери. Контрактні абоненти на даний момент не можуть це зробити через технічні особливості. Ми працюємо над цим питанням. Коли така можливість з’явиться, зараз важко точно сказати, але перспектива, що це буде можливим, є.
Світлана:
– Скажіть, будь ласка, чи можна захистити свій номер мобільного від СМС із пропозиціями різних послуг?
– Одним із засобів зв’язку між оператором і абонентом є СМС. Розумію, що надходить багато СМС рекламного характеру, котрі замовляють наші партнери. Але для того, щоби інформувати абонента про зміни, які відбуваються у його тарифі, про зміни в законодавстві, котрі стусуються тарифів тощо, як правило, будь-які оператори використовують СМС-повідомлення для кращої зручності спілкування зі своїми абонентами. Тому заблокувати такі СМС чи взагалі відмовитися від них є неможливим. Ми таку послугу не надаємо.
Юрій, смт Красноїльськ Сторожинецького р-ну:
– Будь ласка нехай Шановний Кирил Дмитрієв дасть відповідь, чому в смт. Красноїльск , Сторожинецкого р-ну постійно на деякий час пропадає покриття (буває, що навіть на півдня, а то і на день). Красноїльск велике селище ,абоненти МТС втомились та будуть переходити на Київстар де на відміну від МТС чудовий зв’язок та більше покриття.
– Ми знаємо про цю проблему. Технічна дирекція працює над вирішенням цієї проблеми, яка поки що існує у зв’язку з отриманням необхідних дозволів.
Надія, м. Чернівці:
– Я користуюся тарифом МТС "Регіональний", а зараз рекламується Тариф "Новорічний 2010"? Скажіть, будь ласка, які в нього переваги перед іншими тарифами?
– Насправді зараз пропонуються два тарифи. В один включений безкоштовний трафік дзвінків на мережу МТС після поповнення плюс певна кількість СМС. В іншому включено безкоштовні дзвінки на мережу МТС плюс можливість користування Інтернетом.
Наприклад, новорічний тариф Супер МТС + SMS 2010 дає можливість здійснювати дзвінки на міські номери та номери інших мобільних операторів в Україні за 1 гривню. SMS на номери абонентів інших мобільних операторів України – 39 копійок після використання тієї кількості SMS, котрі ви замовляєте безкоштовно. Є можливість комфортного переходу на цей тариф, тобто якщо ви купуєте стартовий пакет – 100 безкоштовних SMS-повідомлень про ваш новий номер. Ця акція полягає в тому, що кожен другий день безкоштовно. Якщо сума витрат у вас склала більше 3 гривень на добу, то вам на бонусний рахунок нараховується певна сума коштів, але не більше, ніж 30 гривень. Кошти на бонусному рахунку ви можете витрачати на все, крім міжнародних дзвінків, роумінгу, контент-послуг, одноразових послуг, послуг Гіпернет та Гіперактив.
Ще один новорічний тариф Супер МТС Енерджи 2010. Тут є можливість користуватися мобільним Інтернетом. Щодня вам буде надаватися, окрім безкоштовних дзвінків в мережі МТС в кількості 30 хвилин ще 10 Мб мобільного Інтернету. SMS коштують 39 копійок.
Основна різниця між цими тарифами полягає в тому, що в одному включені безкоштовні SMS, а в іншому – безкоштовний Інтернет. І кожен може вибрати те, що йому більше підходить. Вартість переходу зі звичайного тарифу на будь-який із цих двох новорічних становить 9 гривень. Детальніше про особливості цих тарифів можна дізнатися в центрі обслуговування абонентів за номером 111 або в нашому офісі на площі Соборній, 10 чи в наших дилерів. Впродовж доби після поповнення рахунку на суму від 30 гривень і більше одним платежем у вас автоматично активується послуга Супер, яка надає вам безкоштовні хвилини та SMS або мегабайти мобільного GPRS-Інтернету протягом 25 днів з моменту поповнення. Якщо ви поповнили рахунок на суму 80 гривень і більше, то, відповідно, ця послуга діятиме 80 днів. Детальніше про всі акції та тарифи можна дізнатися на сайті компанії www.mts.com.ua
Артем, м. Чернівці:
– Скажіть, будь ласка, коли на рахунок нараховуються бонусні 60 гривень у тарифі Супер МТС Вільний?
– За умови поповнення рахунку від 30 гривень одним платежем, а також перевищення суми витрат в 30 гривень з основного рахунку за поточний місяць, 1-го числа наступного місяця на грошовий бонусний рахунок абонента буде нараховано бонус у розмірі 60 гривень на 30 днів.
Любов, м. Чернівці:
– Чула, що МТС має таку послугу "МТС-Локатор", яка дає можливість дізнатися місцезнаходження конкретного абонента. Чи можна підключити таку послугу абоненту (наприклад, своєму чоловікові) без його відома, щоби знати, де він знаходиться?
– Зараз ця послуга перейменована, вона називається "Дитина під наглядом". Підключити послугу можна, але моніторити місцезнаходження чоловіка без його відома – ні. Тому що коли абонент хоче перевірити, де знаходиться інший абонент, тому абоненту надходить SMS про підтвердження чи відхилення інформації про нього. Тобто тільки з його згоди ви можете дізнатися про його місце розташування.
Алекс, м. Чернівці:
– Таке питання: можна користуватися безлімітним пакетом і не заключати контракт?
– В МТС діє тариф Супер Безліміт, котрий не передбачає укладення контракту. Цей тариф дає можливість абоненту замовити певну кількість хвилин на відповідні напрямки. На мережу МТС та Джинс – 1400 хвилин, на інших мобільних операторів, крім оператора Life, – 70 хвилин, і, відповідно, дзвінки абонентам Life – 30 хвилин. Замовляти ці хвилини можна хоч щодня навіть декілька разів на день, а можна розтягнути на 30 днів, протягом яких від моменту першого дзвінка дійсний пакет послуг. Єдине, що кожне замовлення цієї послуги буде коштувати 49 гривень.
Сергій, м. Чернівці:
– Скажіть, будь ласка, пане Кириле, чи може користувач дізнатися, прослуховується його мобільній телефон, чи ні?
– Оператор заробляє кошти на факті з’єднання. Його не цікавлять ні зміст розмови, ні текст SMS. Оператор не володіє інформацією, чи прослуховується номер, чи ні. Для прослуховування є відповідні структури, котрі, щоби прослухати мобільний телефон, беруть дозвіл із суду. Якщо такого дозволу з суду немає, то, відповідно, жодна із силових структур, а тим більше фізичних осіб, не має права прослуховувати телефон.