
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується.
Про це повідомляє Укрзалізниця, пише molbuk.ua
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі", - інформують в УЗ.
Як зараз працює Укрзалізниця:
- квитки продаються через каси. Посилюємо каси персоналом, розширюють графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активований продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
- у крайньому випадку, якщо пасажири не встигають придбати квиток через касу, – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (просять вибачення заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнуть довезти всіх).
Якщо плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
- наполегливо просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
- поінформують відразу по відновленню онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Оброблять заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Просять повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на ➡️ services.uz.gov.ua@gmail.com.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram