
Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці вранці 23 березня не працювали онлайн сервіси. Укрзалізниця оперативно змінила процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі могли їхати та користуватися послугами компанії.
Про це повідомила АТ “Укрзалізниця” у Телеграм.
“На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня”, - йдеться у повідомленні.
Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.
Також максимально посилили каси та дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
У разі, якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, в Укрзалізниці порадили перевірити пошту - там є PDF-дублікат.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram