RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |



Багато споживачів скаржаться через несправедливі відключення електрики. Але їх не розглядають, бо вони оформлені неналежним чином.

У НКРЕКП пояснили, якою має бути скарга, щоб її розглянула та вирішили.



НКРЕКП разом з Міненерго та Держенергонаглядом контролюють та проводять роботу з операторами систем розподілу щодо дотримання принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків відключень від електропостачання.

Комісія здійснює державний контроль за дотриманням обленерго законодавства у сфері енергетики та ліцензійних умов під час позапланових виїзних перевірок.

Водночас до Регулятора продовжують надходити численні звернення споживачів щодо нерівномірного відключення споживачів від електропостачання з боку обленерго, а також щодо неналежного інформування ними споживачів про перерви в електропостачанні.

Велика кількість звернень споживачів з вказаних питань оформлена неналежним чином, тому, відповідно до вимог законодавства, не може бути розглянута та вирішена.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:

зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-12-2022, 19:18
Коментарів 0 Переглядів 7 453

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Сьогодні, 17 травня, скористатися послугою можна на Центральній площі


Чому стріляли у Фіцо? Блог Ярослава Волощука
Від часів Улофа Пальме – прем’єр – міністра Швеції в Європі не було випадку, аби хтось стріляв у чиновника такого високого рангу.
Бельгійці передали гроші на дрони. Блог Надії Будної
Чернівчани невтомно збирають кошти на дрони, плетуть маскувальні сітки та кікімори.
ВІДЕО Переглянути все відео

Вчора попрощалися із 19 військовослужбовцями 10 окремої гірсько-штурмової бригади "Едельвейс"