RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |


Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс для дорослих. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.



Чому PornHub

Креативна агенція розробляла нові нестандартні майданчики для свого клієнта – великого забудовника, який продає квартири комфорт-класу у західних областях України. Усі проекти позиціонуються як "тихі сімейні гніздечки". І цей момент був особливо цікавим при виборі майданчика, оскільки ресурс не відповідає ідеї "сімейного тепла та затишку".

Це був чистий експеримент, але він виявився успішним.

Судячи з озвученої концепції "Сімейної фортеці", йдеться про ЖК у Луцьку.

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Результати рекламної кампанії

За 3 місяці активної кампанії продали 4 квартири на суму 88 тис. доларів. Вкладення у рекламу склали 628 доларів. Кожна угода коштувала 157 доларів.

Середня вартість лота – 22 тис. дол.

Рекламний бюджет угоди 0,7% вартості (при середніх по ринку 5-7%).

До того ж кейс отримав премію WOW Awards за найкращі рекламні проекти в нерухомості.

Маркетологи кажуть, що вибір майданчика був непростим. Але у PornHub величезний трафік (Україна на 15 місці у світі з переглядів) та лояльна аудиторія (в основному чоловіки віком 25-44 роки) – не можна було припустити, щоб він пропадав даремно.

Першим слоганом, з яким компанія зайшла на майданчик, звучав як "Секс – задоволення на 5 хвилин. Власна квартира – задоволення на все життя".

Чому це спрацювало

У компанії розповіли, що в успішній реалізації ідеї відіграли свою роль пандемія та оголошений в Україні карантин. Люди виявилися замкненими у чотирьох стінах, а ресурс запропонував користувачам безкоштовний доступ до преміум-контенту. Частота запитів злетіла. У тому числі й у Луцьку, в якому знаходилася ЦА кампанії.

Тоді було створено посадкову сторінку, яка за допомогою кумедних відеороликів згладжувала перехід між темами сексу та свого житла. Далі – перехід на веб-сайт забудовника.

Усім, хто прийшов цим шляхом – пропонували спеціальний промокод на знижку 5%.

"Це був нестандартний хід і для майданчика, і для забудовника. Але він спрацював несподівано круто. До нас ще ніхто не продавав нерухомість через PornHub", – поділилися в рекламному агентстві.

"На цьому майданчику ніхто нічого подібного не рекламував. Бренди просто соромляться туди виходити. Але там точно була потрібна нам ЦА. Ми використали гумор, і це спрацювало".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
14-01-2022, 17:00
Коментарів 0 Переглядів 831

Теги -

На опублікованих фото видно, що дерево вирвало із корінням.
Заразність "Омікрона" вища за інші штами
З кожним днем зростає завантаженість ліжок з киснем
• Новини партнерів





ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Вибухом пошкоджено вікна двох суміжних квартир та двері в під'їзді


«Маю юридичну освіту, а працюю в Польщі» Блог Анни Семьонової
Що ж наші заробітчани думають про політичну ситуацію в Україні
А де ж батько нації? Блог Ярослава Волощука
Події у Казахстані викликають дуже багато запитань
«Не видно просвіту…» Блог Надії Будної
На зупинці громадського транспорту люди обговорюють одну з найболючіших тем – плату за комунальні послуги.
загрузка...
ВІДЕО Переглянути все відео
Буковинці Москаль і Мазурашу влаштували словесну перепалку через черевики, в яких "слуга народу" прийшов на прямий ефір телеканалу Ахметова.

Чого досягнуто цією крутою командою за попередній рік, якими перемогами він був багатий і що нового тут з’явилося у 2021-му – далі.

"АТБ" допомагає привітати дітей-сиріт із прифронтових регіонів України.

Про команду цих крутих фахівців ми уже неодноразово писали, але для тих, хто досі про них не чув або саме шукає надійних спеціалістів, яким не страшно довірити своє майно, ще раз коротко розповімо про їхню роботу.

Що означає, як впливає на смак і аромат, чому саме “живе” пиво вважається справжнім та як його варять? - розповідають пивовари "Опілля" найбільшого виробника пива на Тернопільщині, що має 170-річну традицію пивоваріння.

Як має смакувати класичне якісне європейське експортне пиво?

Якщо ви досі не знаєте, де можна смачно, ситно і безпечно перекусити на околиці Чернівців, то спішимо повідомити що нещодавно відбулося відкриття кафе "Автостоп"
• Теги