RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Гроші на дороги є, але проблема в прозорих правила гри, - нардеп

Гроші на дороги є, але проблема в прозорих правила гри, - нардеп

Гроші на будівництво доріг в Україні є. Про це заявив на прес-конференції в Чернівцях народний депутат України Ігор Діденко, член політичної партії “Самопоміч”, голова підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету Верховної Ради України з питань транспорту. За його словами, проблема не в коштах, а в політичній волі керівництва держави та уряду.

- Правила гри мають бути прозорими, - сказав він. – Приміром, водії повинні знати, куди йдуть кошти від транспортного збору. Так, фракція “Самопомочі” вважає, що 60 відсотків має йти на будівництво й ремонт доріг. Також територіальні громади мають обирати таких керівників, які б були господарниками, а не віддавали прерогативу політичній діяльності. Тоді у нас будуть і дороги, й міста не загазовані, й перевізники зацікавлені в нормальному обслуговуванні пасажирів, не кажучи вже про паркування й тарифоутворення. Певна річ, що комфортабельний громадський транспорт потребує доплат з міської казни, але це не проблема, якщо мер на своєму місці й вболіває за життєдіяльність міста. Також держава має убезпечити водія від аварійності. Нині у парламенті точиться дискусія щодо того, потрібно повертати техогляд чи ні. Всі згідні з тим, що цю процедуру не повинна здійснювати міліція, як було раніше. Пропонують будувати відповідні сервісні центри. У західних країнах є дві головні складові ТО – справність гальм та фар. Чи повернемося до техогляду – питання відкрите. А ще є проблема в тому, наскільки правильним рішенням є зняття мита з імпортних машин, чи не станеться так, що Україна стане звалищем металобрухту? Окремо хотів би виділити таку проблему, як будівництво сільських доріг. Нині виходить так, що громада, яка зібрала, приміром, 100 тисяч гривень на будівництво чи ремонт автодоріг, реально може використати за цільовим призначенням лише половину цієї суми – решта йде на різні відрахування. Тому треба зняти цей прес з територіальних громад. А ще потрібно навести лад з необгрунтованими цінами на асфальт, де “каруселі” починаються у теплу пору року. Відповідні законопроекти депутати “Самопомочі” вже розробили й подали на розгляд Верховної Ради України.
Редактор: Igor
29-09-2015, 10:49
Коментарів 0 Переглядів 1 577


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.