За результатами розгляду скарг 85 податкових повідомлень-рішень упродовж січня-серпня цього року, 75 вимог залишено без змін на загальну суму понад 165 млн. грн.
З них скасовано або частково скасовано 18 податкових повідомлень-рішень на майже 9,6 млн. грн, інформують у відділі адміністративного оскарження Головного управління ДФС у Чернівецькій області.
Таким чином кількість скасованих на первинному рівні податкових вимог у порівняні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 10,4 відсотка. Окрім того, у трьох випадках суму податків та штрафних санкцій збільшили майже на 10 тис. грн.
Відповідно до Податкового кодексу України, платник податків має право оскаржити рішення податкової інспекції в адміністративному чи судовому порядку. У разі коли платник вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.
Так, скарга подається протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Також платник податків одночасно з поданням скарги контролюючому органу вищого рівня зобов’язаний письмово повідомляти контролюючий орган, яким визначено суму грошового зобов’язання або прийнято інше рішення, про оскарження його податкового повідомлення-рішення або будь-якого іншого рішення. Не підлягає оскарженню грошове зобов’язання, самостійно визначене платником податків. Детальніше про порядок оскарження рішень контролюючих органів йдеться у статті 56 ПКУ.
15-09-2015, 18:49
0
1 558