Маршрут Новоселиця-Мамалига на Буковині досить переповнений, адже цим автобусом добираються на роботу і додому жителі 6 сел: Маршинці, Тарасівці, Ванчиківці, Костичани, Драниця і Мамалига. Про точний час відправки ніхто не знає. Ніде нема чіткого графіку. Пасажири не мають іншого вибору як чекати, допоки водій сам вирішить, що треба виїжджати.
- Навіть управління Укртрансінспекції у Чернівецькій області не може вплинути на цю ситуацію, - каже Ольга Руснак, - Проблема полягає в тому, що на питання пасажирів "Коли їдемо?" водій відповідає "Коли автобус буде повний". Інді доводиться чекати по півтори-дві години. Всі маршрутки пересуваються без якось графіка. Часто через те, що приходиться багато чекати, люди просто виходять з маршрутки і ловлять попутки. Кожен добирається додому як може, - продовжує Ольга.
- Я користуюся цим маршрутом кожен день. Дійсно, часто люди, втомившись чекати, зупиняють машини. Водіям маршруток це не до вподоби. Декілька раз були і сварки, начебто водії машин забирають їх клієнтів, - каже Марина РОШУ.
Перевезенням маршруту Новоселиця-Мамалига займається ПП "НОВ-ТРАНС-АВТО". Кореспонденту "МБ" вдалося поспілкуватися з директором цієї служби.
- Є графік, згідно з яким кожні 30 хв з Новоселиці до Мамалиги і навпаки виїжджає маршрутка. Скарг ніяких практично не було, тому про існування такої проблеми не було відомо. Колись це питання піднімалося в районній раді. Я готовий боротися з цим і покарати винних. Проте для того, щоб навести в цьому порядок, люди не повинні боятися скаржитися на таких водіїв. В кожній маршрутці написано, хто обслуговує пасажирів. У випадку несправедливого ставлення до них, грубіянства, ігнорування графіка перевезення - люди мають скаржитися. Хай фотографують номери автобуса, хай скажуть, який конкретно водій порушив права споживачів, і ми зможемо з цим боротися. Якщо мовчати, нічого не зміниться. Я ж не можу покарати всіх працівників, через одного. Покараємо винного раз, два, три, і на четвертий вони будуть думати, що роблять. Потрібні конкретні данні, і тоді я гарантую порядок, - каже директор ПП "НОВ-ТРАНС-АВТО" В`ячеслав Колос.
- Зараз ми якраз розробляємо сайт за європейським прикладом. Якщо люди з якихось причин бояться подзвонити, написати, то вони зможуть поскаржитися на водіїв, які порушують графік перевезення, на нашому сайті. Зовсім скоро він розпочне свою роботу. Сподіваюсь, це стане поштовхом до кращої співпраці з людьми, - ділиться пан В`ячеслав.
- Велика проблема полягає ще в тому, що в Новоселиці немає автовокзалу. По суті, якби він був, контролем за графік пересування маршруток займався би він. Так має бути. У всіх районних центрах автовокзал є, окрім Новоселицького. Хоча в місті є хороша територія в центрі, яку можна пристосувати під автовокзал, місцева влада на ці запити ніяк не реагує, - продовжує В`ячеслав Колос.
Допоки автовокзалу у Новоселиці немає, пан В`ячеслав закликає пасажирів повідомляти йому особисто про випадки порушення графіку руху, і водії будуть покарані.
7-09-2015, 08:56
0
6 014