Чимало чернівчан скаржаться на водіїв таксі. Комусь таксист відмовився зачинити вікно, інший водій палив у салоні, назвав більшу ціну, ніж зафіксував таксометр… Інші грублять ні за що, виливаючи на клієнтів незадоволення життям.
Ось що написала у соцмережах
молода мама Віталія КОЗМЕНКО:"Днями викликала таксі. Додзвонилася до служби "Євротранс". Пообіцяли, що через п’ять хвилин буде машина №207. Водій запізнювався. Я вийшла до половини вулиці з дитиною на руках і нарешті номер 207 приїхав. "Доброго дня, – привіталася я. – Здрасті, – буркнув водій. – Їдемо на Саксаганського. – Ето гдє? – Не знаю, а ви хіба не знаєте? Ви ж таксист, – відповідаю. – І што, я нєсколька дней на маршрутє".
Віталія Козменко продовжує:
"Кажу, нехай їде на вулицю Вірменську. Рушили. Два вікна відчинені, назад дме холодне повітря. Прошу водія зачинити одне вікно. Він у відповідь починає на мене кричати і гримати руками по керму. Моя дитина злякалася. Водій продовжував кричати, що не хоче мене везти і що треба було викликати таксі з кондиціонером. Вікно так і не зачинив. Я повторила прохання голосніше і з "будь ласка", пояснивши, що дитині дме. Водій різко загальмував і демонстративно зачинив вікно. У районі магазину "Берізка" кажу, що вийду тут і сама знайду вулицю, все одно ж він не знає, де вона. Питаю, що там на лічильнику. – "Какая разница, мєнємальний тариф 20 грівен", – відповідає водій. Я привстала, а на таксометрі – 13 гривень. Кажу, щоби шукав вулицю Саксаганського. "Ви же хотєлі вийті, виходітє, – каже водій. – За що мені переплачувати сім гривень? За те, що хамите мені?" – відповідаю. Поїхали далі. Таксист зупинився біля будинку номер 2 на Саксаганського, хоча я називала іншу адресу. Там вже чекали люди – нове замовлення. Простягнула сотню, таксист вийшов, почав обмінювати гроші у нових пасажирів і розповідати, що з такими пасажирами, як я, можна "нєрвной сістєми лішится".
Куди ж скаржитися, якщо ви залишилися незадоволеними якістю обслуговування службою таксі?
В обласному управлінні у справах захисту прав споживачів підтвердили: можна до них. Але лише на неякісні послуги. Наприклад, із пасажиром чи його речами щось трапилося із вини водія таксі, чи водій запізнився тощо. А от щодо випадків, коли водій нахамив пасажирові, – це не до управління.
У цьому випадку треба звертатися лише до самих служб таксі.
Також можна звертатися і до управління Укртрансінспекції в області.
– Якщо таксист працює без ліцензії, ми можемо його покарати лише за роботу без відповідних документів, – пояснює юрист управління Михайло ДЕЯК. – Хамству з їхнього боку ми зарадити не можемо. А от з ліцензованими таксистами допоможемо в будь-якій ситуації.
Куди скаржитися:-управління у справах захисту прав споживачів: 52-52-68
-управління Укртрансінспекції у Чернівецькій області: 55-68-97;
– служби таксі.
31-07-2015, 12:32
0
2 418