"Дельта банк" розпочинає виплачувати кошти своїм вкладникам. Про це повідомляє Фонд гарантування вкладів фізичних осіб на своєму сайті.
По Україні в кожному регіоні кошти збанкрутілого банку виплачуватимуть різні чотири банки. Всім буковинцям, які тримали свої вклади у Дельта банку, потрібно звертатися до Приватбанку.
Деталі про те, як повернути свої гроші, читайте на сайті ФГВФО:
"З 11 червня 2015 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд гарантування) розпочав виплати коштів вкладникам АТ "ДЕЛЬТА БАНК" за договорами, строк дії яких закінчився до 03 березня 2015 року включно та за договорами банківського рахунку (поточні та карткові рахунки, в т.ч. зарплатні, пенсійні, соціальні ). Виплати коштів здійснюються через установи чотирьох банків. Банк, що здійснює виплату коштів, визначено залежно від місця реєстрації проживання за паспортом, вказаному вкладниками під час укладання договору банківського вкладу/рахунку з АТ "ДЕЛЬТА БАНК".
Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям спочатку необхідно надати уповноваженій особі Фонду гарантування на тимчасову адміністрацію у АТ "ДЕЛЬТА БАНК" - Кадирову Владиславу Володимировичу копії: паспорту, документа органу державної податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) та нотаріально засвідчену копію свідоцтва про право на спадщину за адресою: вул. Щорса, 36-Б, м. Київ, 01133.
Виплати відшкодування також здійснюватимуться іншим особам на підставі нотаріально посвідченої довіреності.
Звертаємо Вашу увагу, що наразі функціонує гаряча лінія АТ "ДЕЛЬТА БАНК" за номером: 0 800 500 600. Зателефонувавши за даним номером можна отримати інформацію про стан рахунків відкритих у АТ "ДЕЛЬТА БАНК", а також уточнити інформацію про суму коштів, належну до виплат.
За загальною інформацією щодо порядку виплат вкладникам АТ "ДЕЛЬТА БАНК" звертайтесь за наступними телефонами "Гарячої лінії з питань гарантування вкладів фізичних осіб": 0 800-30-40-10, 0 800-503-435 (дзвінки по Україні безкоштовні).
У випадку наявності скарг, пов’язаних з отриманням коштів, звертайтеся на електронну пошту Фонду гарантування за адресою: info@fg.gov.ua. Електронне повідомлення має містити: суть скарги, паспортні дані заявника, назву банку, що здійснює виплати, номер та адресу відділення та іншу інформацію за необхідності", йдеться у повідомленні.
11-06-2015, 12:00
0
2 462