"Чернівцігаз" приймає дзвінки по рахунках і субсидіях без вихідних

Новини Чернівців
1 826
0
"Чернівцігаз" приймає дзвінки по рахунках і субсидіях без вихідних

У ПАТ "Чернівцігаз" розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ "Чернівцігаз". Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером (0372) 931-904, повідомляє прес-служба підприємства.

"Останнім часом, у зв’язку із підвищенням цін на газ, корегуванням норм споживання та іншими змінами, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Саме для того, щоб зробити більш комфортним отримання інформації для наших клієнтів та позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації, ми організували роботу нашого нового Контакт-центру", - зауважив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: