Протягом першого кварталу цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 83510 платників. Відвідувачам надано більше 80 тисяч послуг: консультаційних – 2509; інформаційних – 2272; адміністративних – 6042 та понад 70 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші). На якість наданих послуг платники податків не скаржились, - повідомляє інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях.
До ДПІ у м. Чернівцях у першому кварталі цього року надійшло 843 письмові звернення громадян, в т.ч. 30 заяв та 813 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 366 збільшилась.
Протягом цього року податківці надали відповіді на 21 письмовий запит на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили.
Податківці нагадують, що сервіс "Пульс" – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
20-04-2015, 12:54
0
1 132