з початку року працівники ПАТ "Чернівцігаз" не змогли потрапити до 5 611 квартир чернівчан через відсутність мешканців. Також 197 абонентів відмовились від обстеження газового обладнання. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
- Досить часто наші працівники не можуть потрапити до помешкань для проведення планово-технічного обслуговування газових приладів споживача. І це не дивлячись на те, що про проведення робіт ми завжди інформуємо заздалегідь. Прикро, адже мова йде про безпеку життя та здоров’я самого споживача. До того ж обслуговування здійснюється абсолютно безкоштовно, - зауважує начальник служби внутрішньобудинкового газового обладнання ПАТ "Чернівцігаз" Анатолій Контарєв.
Згідно чинного законодавства у комунальних квартирах, а також в помешканнях, де експлуатуються кілька газових приладів (колонка, котел, опалювальна піч, конвектор тощо) планово-технічне обслуговування проводиться кожного року. У будинках та квартирах, в яких встановлені лише газові плити – не рідше одного разу на три роки.
ПАТ "Чернівцігаз" обслуговує майже 24,3 тисячі газифікованих домоволодінь у м. Чернівці, в яких розміщено 106 тисяч газових плит, 35 тисяч проточних водонагрівачів та майже 43 тисячі опалювальних газових котлів.
31-03-2015, 15:10
0
1 791