"Пульс" для чернівецьких платників платників працює цілодобово та безкоштовно. За номером гарячої лінії можна поскаржитися на податківців, повідомляють в інформаційно – комунікаційному відділі ДПІ у м. Чернівцях.
З початку 2015 року на сервіс "Пульс" щодо роботи Головного управління ДФС у Чернівецькій області та його територіальних органів надійшло 1 звернення – повідомляють у відомстві.
Зокрема питання, з яким звернувся платник податків стосувалось відшкодування податку на додану вартість, повідомляють у прес-службі обласного відомства.
Сервіс "Пульс" – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
5-03-2015, 14:38
0
1 355