У Чернівцях намагаються упорядкувати використання зовнішньої реклами. Для цього 26 грудня у приміщенні міської ради відбулось обговорення розробленої спеціалістами концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами. На зустрічі були присутні представники громадськості, науковці, підприємці рекламного бізнесу та представники влади.
Про це повідомляє кореспондент molbuk.ua.
- Громадське обговорення цієї концепції триває вже кілька місяців, - говорить секретар Чернівецької міськради Ярослав Кушнірик. - У групу розробників входили і громадські активісти, і науковці, і представники рекламного бізнесу, і представники відповідних департаментів міськради. Напрацьований варіант документу був надісланий всім учасникам сьогоднішньої зустрічі. До нього було багато різних зауважень. Тому ми і зібрались тут, що ці пропозиції розглянути.
Документом передбачається умовний поділ міста на центральну, середню та периферійну зони розміщення зовнішньої реклами. Основна дискусія розгорнулась довкола використання різних видів зовнішньої реклами в центрі міста.
Зокрема, начальник відділу охорони культурної спадщини міської ради виступала щодо заборони розміщення біл-бордів в історичній частині міста.
- Основним пріоритетом розвитку нашого міста є туристична дійльність. А розміщення такої кількості реклами в історичній частині міста псує враження туристів від Чернівців. Основне, що ми можемо запропонувати туристам знаходиться в центрі. Якщо воно буде завішане рекламою зникне туристична привабливість, - сказала Олена Пушкова.
Підприємці ж намагались переконати, що таке різке скорочення реклами у найпривабливішій для рекламодавців центральній частині міста знищить їх діяльність.
- Якщо нам раптово доведеться знищити по 30-40 металевих конструкцій, які є в центральній частині міста і просто викинути їх, наш бізнес зникне, - пояснює експерт рекламного ринку Ігор Воронич. І тоді міському бюджету не будуть надходити ті кошти, що надходять нині. Ми пропонуємо, по-перше, не повністю знищувати вже існуючі металеві конструкції, а обмежити їх у розмірах. Допустимо, записати не більше 10-12 квадратних метрів. По-друге, варто було б запровадити у цій концепції перехідні положення, щоб дати підприємцям час підготвуватись до змін, - додав чоловік.
В міській раді пообіцяли врахувати зауваження та наступного зустрінуться вже після свят для подальшого обговорення концепції.
27-12-2014, 10:21
0
1 864