У Чернівціобленерго 20 грудня запрацював кол-цент, який забезпечить безпербійний зворотній зв’язок із споживачами. У спеціальному приміщенні за окремими кабінками-столами сидітимуть восьмеро операторів з телефоном та комп’ютером. Саме сюди надходитимуть дзвінки від буковинців.
Відтепер такого явища, як зайнятий телефон чи не відповідає у диспетчерській службі обленерго не буде, - запевняють енергетики.
-Це буде оперативно-диспетчерська служба, завданням якої є швидко та фахово організувати ліквідацію аварійної ситуації та повідомити споживачу коли в його оселі з’явиться світло, - повідомив Олексій ШЕКЕТА, голова правління ПАТ "Чернівціобленерго" під час відкриття центру.
Наразі кол-центр працюватиме з 8.00 до 19.00. Але з березня 2014 року центр стане цілодобовим.
Сюди можна телефонувати з приводу всіх питань, які стосуються роботи зі споживачами: рахунків, тарифів, пільг тощо. Для вирішення цих проблем в окремих ситуаціях дзвінок буде переадресоване вузькому спеціалісту.
Але це не основна робота центру. Головне - фахове спілкування з абонентами, щоб швидко та якісно ліквідувати аварію електромереж.
20-12-2013, 14:56
0
2 732