RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Чиновники хочуть заборонити транспортний секонд-хенд

Чиновники хочуть заборонити транспортний секонд-хенд

Кабінет міністрів хоче пересадити українців на український громадський транспорт. Кабмін затвердив державну програму активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично змушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників.

Як заявив віце-прем’єр Олександр ВІЛКУЛ, оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації не менш ніж 80 відсотків.

Чернівчанин Сергій КОВАЛЕНКО вважає підтримку вітчизняного товаровиробника потрібною справою. Але зізнається, що на роботу їде автобусом MAN.

- Мені зручно добиратися багатьма маршрутками та тролейбусами, бо сідаю на перехресті проспекту та Головної, – каже Сергій КОВАЛЕНКО. – Зранку, коли на зупинці багато людей, то великі автобуси дуже виручають. У "Богдани" багато людей не поміститься. Звісно, підтримка українського виробника – потрібна справа, але коли запізнююся на роботу, то виручають саме великі іноземні автобуси.

Реалізація заборони закупівель вдарить і по транспортниках, і по фірмах, які постачають в Україну громадський транспорт, який був у вжитку.

Директор одного з таких підприємств запевняє, що така ініціатива Кабміну на користь містам, зокрема й Чернівцям, не піде.

– На мою думку, це не зовсім правильний напрямок розвитку муніципального транспорту, – каже директор ТОВ "Бусхандел-Україна" Артур ТЕСЛІЦЬКИЙ. – Основним конкурентом тролейбусів, які використовувалися, є вітчизняні, але нові. Різниці між ними майже немає. Окрім ціни. Вітчизняні тролейбуси дорожчі майже вдесятеро. Не враховуючи те, що в когось у бізнесі будуть збитки (Бусхандел – Україна, – ред), у міста або в підприємства, яке займається перевезеннями, просто не буде коштів для закупівлі нового транспорту вітчизняного виробництва.

Чернівецьких перевізників така перспектива теж засмучує. Кажуть, якщо не зможуть купувати закордонний секонд-хенд, то оновлювати рухомий склад взагалі не буде можливості.

– Що тут можна сказати. У Кабміні прийняли таке рішення, їм видніше, – каже начальник Чернівецького тролейбусного управління Іван ІВАНІЧЕК. – Напевно це пов’язано з бажанням створити робочі місця на підприємствах, що виробляють транспорт, підтримати вітчизняного виробника. Але наприклад, Львівський завод належить росіянам. Наскільки мені відомо, кілька років тому там 12 чи 13 тролейбусів проплатило одне з підприємств, але їх ще немає. Якщо чесно, то за якістю вони теж не дуже.

Минулого року Львівська міська рада уклала угоду на поставку тролейбусів із заводу за ціною 2,5 мільйона гривень за один. Закордонні ж можуть коштувати від 80 до 350 тисяч гривень.

Луцький завод теж випускає тролейбуси. На Крим закупили 100 одиниць. Доки були на гарантії, працювали. Після того, як закінчився гарантійний термін – посипались. Спілкувався із кримськими колегами. Тими тролейбусами вони не дуже задоволені.
Минулого тижня в Чернівцях запустили по маршруту один уживаний тролейбус зі Швеції – Volvo 1991 року виробництва. На кордоні ще два такі очікують оформлення документів.

– Сьогодні-завтра надійдуть ще два шведські тролейбуси, – продовжує Іван Антонович. – Це рішення Кабміну на них не поширюється, бо договір був підписаний до запровадження заборони.

Як рухомий склад оновлюватиметься надалі, важко сказати. У держбюджеті на це грошей немає, у міському – теж. На мою думку, оновлення рухомого складу в Україні не буде. Можливо, виняток складуть великі міста такі, як Київ, Харків, Донецьк. Менші ж собі цього дозволити не зможуть. У Чернівцях із цим буде дуже важко.

Це стосується не тільки електротранспорту.

Вітчизняні автобуси малої пасажировмісткості не такі зручні, як великі. А великі вітчизняні теж набагато дорожчі, ніж європейські б/у.

Не тільки Чернівці закуповують закордонний секонд-хенд. Минулого року Тернопіль придбав два такі тролейбуси із Чехії вартістю 150-300 тисяч за один. Луцьк – десять тролейбусів із Польщі вартістю 65 тисяч гривень за один. Дніпропетровськ – 30 трамваїв із Німеччини за 9,6 мільйона гривень.
Редактор: iryna
28-02-2013, 20:49
Коментарів 0 Переглядів 4 333


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.