RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » На Буковині розбирають стару залізницю

На Буковині розбирають стару залізницю

У селищі Красноїльськ Сторожинецького району тиждень тому почали розбирати залізну колію,‭ ‬що з’єднувала Чудей та Красноїльськ.‭

У селищі кажуть,‭ ‬що вже давно ніхто не користується колією,‭ ‬тому виникла ідея її розібрати.‭ ‬Хоча‭ ‬раніше залізниця мала стратегічне значененя для‭ ‬цієї місцевості.‭

-‎ ‏Залізниця виконувала промислову функцію,‭ ‬-‭ ‬каже секретар Красноїльської селищної ради Микола Урсакі.‭ ‬-‭ ‬В радянські часи,‭ ‬коли‭ ‬в Красноїльську‭ ‬деревообробний комбінат‭ ‬працював на‭ ‬повну потужність,‭ ‬сюди завозилася аж‭ ‬із Сибіру сировина,‭ ‬будівельні матеріали і таке інше.‭ ‬Але вже приблизно з‭ ‬2005‭ ‬року залізниця не виконує жодних функцій.‭ ‬Адже деревообробний комбінат знизив свої потужності.‭ ‬З тисячі людей,‭ ‬які раніше тут працювали,‭ ‬наразі працюють близько‭ ‬150.‭

Ні підприємцям,‭ ‬ані людям залізниця не потрібна

-‎ ‏При Радянському Союзі це була стратегічна гілка.‭ ‬Возили вантажі з Росіїі,‭ ‬з Африки.‭ ‬З Одеси з порту везли червоне дерево,‭ ‬робили різні вироби з нього,‭ ‬-‭ ‬розповів‭ ‬голова правління ВАТ‭ “‬Красноїльський ДОК‭”‬ Дмитро Толмачов.‭ ‬-‭ ‬Та ми вже давно не користувалися цією залізницею.‭ ‬Возимо деревину‭ ‬автомобільним транспортом.‭ ‬Зараз у нас не настільки великі потужності,‭ ‬щоб ми не могли перевозити вантаж на машинах.‭ ‬Чесно кажучи,‭ ‬наразі залізницею користуватися дорожче,‭ ‬ніж автотранспортом. За нею треба‭ ‬дивитися,‭ ‬ремонтувати,‭ ‬на це потрібні кошти.‭ ‬Тобто колія виявилася нерентабельною.

Як повідомили‭ ‬у селищній раді,‭ ‬залізницю розбирають за вказівкою керівництва Львівської залізниці.‭ ‬Мотивації,‭ ‬щоб залишити її,‭ ‬кажуть,‭ ‬мабуть‭ ‬немає.‭ ‬Адже,‭ ‬щоби утримувати колію,‭ ‬потрібні кошти,‭ ‬а‭ ‬їх завжди не вистачає.

-‎ ‏Йдеться про під’їздну колію‭ ‬до‭ ‬ВАТ‭ “‬Красноїльський ДОК‭”‬,‭ ‬-‭ ‬коментує‭ ‬заступник начальника прес-центру Львівської залізниці Юлія Грабова.‭ ‬-‭ ‬Колія знаходиться з незадовільному стані,‭ ‬фізично зношена.‭ ‬Можливо,‭ ‬щось вдасться відправити на металобрухт,‭ ‬а все інше це просто гнилі шпали.‭ ‬Вона непридатна для подальшої експлуатації.‭ ‬Є погодження від‭ ‬Сторожинецької‭ ‬райдержадміністрації та підприємства про її демонтаж.‭ ‬Демонтаж розпочався ще у‭ ‬2010‭ ‬році.‭ (‬І. Григоращук)
Редактор: iryna
6-12-2012, 09:37
Коментарів 0 Переглядів 2 951


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.