Буковинські маркетологи провели декілька досліджень, щоб більше дізнатися про вподобання чернівчан та буковbнців і щоб з’ясувати, які саме заходи та події вони хотіли б відвідати.
- Ми цікавилися де молоді люди відпочивають і що збираються робити після закінчення університету, - розповідає доцентр, завідувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича Ірина Буднікевич. - Також дізнавалися куди будуть їхати працювати: До Києва, за кордон чи можливо залишаться в Чернівцях. Найбільше спостерігаємо тенденції, що заробляють гроші вдома, а відпочивати їдуть за кордон. Ми б хотіли змінити цю тенденцію, адже у нас теж є чудовий зелений туризм та інші можливості. Також ми дізналися, що у нас мало є сайтів, які розповіли щось цікаве нашим людям про їхнє місто та про ті події, що у нас відбуваються. Тому до кінця року у нас з’явиться календарно-подієвий сайт про події у Чернівцях та на Буковині. Будь-яка зміна орієнтації з зовнішнього розвитку туризму все ж таки на внутрішній, мені здається з допомогою цього сайту теж буде.
За словами пані Ірини, багатомовність нового туристичного сайту забезпечить і зовнішню аудиторію.