Депутат облради, екс-начальник Служби автомобільних доріг в Чернівецькій області Іван Мунтян заперечує
відповідь у мережі Facebook прем’єр-міністра Миколи Азарова на запитання кореспондента molbuk.ua щодо мосту в селі Маршинці на Новоселиччині.
Про це повідомляє прес-служба ВО "Батьківщина".
"Азаров або не розібрався в ситуації, або навмисно її перекрутив, - коментує Іван Мунтян. - По-перше, вартість моста була далеко не 260 млн. грн., як він заявив, а "ні багато – ні мало" на 110 млн. менше. Разом з розбиранням старого мосту, будівництвом тимчасового мосту і зведенням нового кошторис усіх робіт становив 150 млн. грн.
Під час мого керівництва Службою автомобільних доріг в області були виведені опори, регеля, залишилося укласти балки і зробити підходи. За два роки перебування при владі уряду Азарова і крайової влади Папієва ці роботи так і не були завершені. Більше того, не закінченими залишилися ще 18 об’єктів, відновлення яких після повені розпочав Уряд Тимошенко – зокрема, у селах Путильського району: Петраші, Розтоки, Усть-Путила та інших.
По-друге, міст планувався не лише як сполучення між двома берегами річки, а як стратегічний об’єкт, і саме цим відрізнявся Уряд Тимошенко від своїх наступників - стратегічним плануванням. Міст мав налагодити сполучення між двома районами – Новоселицьким і Герцаївським, а дорога "Новоселиця – Маршинці – Герца – КПП Дяківці" забезпечила б переміщення транзитного транспорту в обхід Чернівців – тим більше, що на той час обласний центр ще не мав об’їзної дороги. Також ця місцева дорога, яка з 1 січня 2013 року стане дорогою державного значення, змінить свій статус лише на папері. Хоча завдяки мосту мала би стати реально, насправді транспортним коридором між Румунією і Росією. За 7 кілометрів від Маршинців – кордон, КПП Дяківці. Вкладання коштів у цей міст у перспективі мало би обернутися розвитком інфраструктури в цих закинутих і забутих владою румуномовних районах і великою віддачею. Натомість нинішня влада – від Азарова до Папієва – вкотре показала своє істинне ставлення до Буковини і, зокрема, її румунської громади.
У той же час з боку сусідньої Румунії дорога до КПП Дяківці відповідає рівню І-ІІ категорії. Тобто у зведенні відповідного до міжнародних стандартів мосту в Маршинцях зацікавлені не лише в Україні.
Та прагнення буковинців разом з усією Україною до Європи нинішній владі байдуже, а будівництво цього моста - необгрунтоване, адже на їхню думку, обґрунтованою є необхідність будівництва доріг лише до Межигір’я, Конча-Заспи і до вертолітних майданчиків Януковича, а не в якихось сільських районах України.
Хотів би ще наголосити на тому, що з 334 об’єктів, зруйнованих та пошкоджених в області повінню 2008 року, за час, поки я очолював обласну Службу автомобільних доріг, було здано в експлуатацію 315 – відкриття частини об’єктів проходило за участі Глави Уряду Юлії Тимошенко. Решта не були тоді закінчені суто з технологічних причин – технологічний процес вимагає визначеного часу на кожен етап. Також ці об’єкти не просто були відновлені, вони збудовані кращими, ніж ті, що були зруйновані. Такими були вимоги Уряду Юлії Тимошенко і особисто Прем’єр-міністра. Більше того, було відновлено багато комунальних доріг, зруйнованого житла, зведено цілі нові населені пункти. Також не припинялося ведення планових робіт".
15-08-2012, 19:48
0
2 424