В контакт-центрі Ощадного банку вже актуалізували свої дані 14 буковинських вкладників, які мають право на отримання компенсаційних виплат у 2012 році. Про це повідомила
Ганна ТЕСЛЮК, начальник філії Чернівецького обласного управління АТ "Державний ощадний банк України" 9 квітня.
-До п’ятого квітня зі зв’язком з контакт-центром банку були певні проблеми. Але згодом все наладилося і вкладники тепер мають змогу зателефонувати на гарячу лінію Ощадного банку і актуалізувати свої дані. Нині вже отримали інформацію про час відвідування відділень банку для звірки своїх даних в реєстрі вже 14 буковинських вкладників.
-Йдеться про кількість вкладників колишнього Сбербанку СРСР, яким виповнилося 80 років і більше, - пояснили МБ в обласній філії банку. – Оскільки до 20 квітня можуть вільно звертатися вкладники саме цієї вікової категорії.
Додзвонитися на гарячу лінію поки що складно, люди скаржаться, що не всім вдається почути голос оператора. Але це стосується лише телефонного способу отримати інформацію про перші відвідини відділення банку. На сайті вкладникам легше зареєструвати свої дані для отримання компенсаційних коштів. Ймовірно таких вкладників значно більше, оскільки намагають звірити свої дані вкладники різних вікових категорій. А в статистику претендентів для актуалізації даних увійшла лише найстарша категорія вкладників. Скільки вкладників заповнили спеціальну форму анкети на сайті Ощадбанку і отримали інформацію про час приходу у відділення банку, наразі не відомо, - уточнили в обласній філії банку.
"Планується залучити до роботи на гарячих лініях Ощадбанку до 500 операторів з пропускною спроможністю 120 тисяч дзвінків на добу", - йдеться у повідомленні прес-служби чернівецької філії Ощадного банку.
Нагадаємо гарячі телефонні лінії Ощадного банку, куди можуть звертатися зареєстровані вкладники колишнього Сбербанку СРСР, які не отримали компенсаційних виплат у 2008 році:
(044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому)
0 800 212 000 (безкоштовна лінія зі стаціонарних телефонів).
9-04-2012, 19:55
0
2 375