У Чернівцях планують запровадити систему скарг на роботу комунальних служб через Інтернет. Коли саме запрацює нововведення не уточнюють.
13 березня секретар Чернівецької міської ради
Віталій Михайлішин зустрівся із начальником відділу ІТ-технологій та комунікації міста-партнера Вольфсберг (Австрія) Йозефом Мостьоглем.
Про це повідомили у прес-службі міської ради.
У ході зустрічі обговорювалися питання запровадження системи електронного урядування у Чернівецькій міській раді. Місто Вольфсберг було одним із перших у Австрії, яке запровадило цю систему і вже більше трьох років мешканці успішно користуються нею.
Першочерговою задачею для міської влади стало полегшення надання послуг мешканцям у різних галузях міського господарства. Початком впровадження стала розробка 12 онлайн-форм на офіційному сайті муніципалітету для звернень користувачів послуг. Згодом кількість цих форм збільшилася до понад 80 і нині охоплює практично всі сфери життєдіяльності міста та його мешканців.
Заповнити форму онлайн-звернення можна практично з будь-якої точки з доступом до Інтернету. Заповнені форми автоматично спрямовуються до відповідних підрозділів муніципальної влади, після чого заявники отримують на свою електронну адресу листа із зазначенням дати отримання їхньої заявки та персональними даними посадової особи, яка відповідатиме за її розгляд. Вже більше 90% мешканців Вольфсберга користуються цим форматом спілкування з місцевою владою і задоволені якістю надання послуг.
Секретар Чернівецької міської ради ознайомився з роботою презентованої системи. Він висловив готовність до співпраці із запровадження цієї системи у Чернівецькій міській раді.
14-03-2012, 18:32
0
1 468