Днями учителька Наталія Іванівна стала жертвою "електронападу" в тролейбусі.
"29 лютого приблизно о 17.30 я чекала на тролейбус на зупинці на проспекті Незалежності, – розповідає жінка. – Приїхала "трійка" і зупинилася в незручному місці: щоб потрапити до тролейбуса потрібно було ступити в калюжу. Я вирішила зайти через задні двері. Лише взялася за поручні, як відчула різкий удар струмом. Від болю і несподіванки впала у калюжу, дуже кричала. Водій зачинив двері і поїхав. Мені підвестися допоміг якийсь хлопець. Я жінка огрядної статури, тому було важко. Була обурена до глибини душі черствим ставленням водія, а ще більше – несправним тролейбусом, який "б’є" пасажирів електрострумом!"
Аналогічну ситуацію спостерігала і чернівчанка Марина Карлівна, але їй пощастило – вона не встигла сісти у небезпечний тролейбус.
- На зупинці біля головного корпусу університету стояв тролейбус другого маршруту, – пригадує вона. – У салоні було кілька пасажирів. Коли я підійшла до тролейбуса і хотіла вже зайти, то почула стривожений голос жінки водія: "Швидко виходьте, бо б’є електрострумом!" Пасажири стрімголов кинулися до виходу. Тролейбус порожнім поїхав у депо.
- Тролейбус – машина електрична, з великою кількістю дротів, які зношуються, тому й можуть пропускати струм на корпус, – каже
Іван Іванічек, начальник Чернівецького тролейбусного управління. – Також піщано-сольова суміш чи волога, коли потрапляють на струмопровідні елементи, туди всотується, тому й відбувається витік струму. Застарілий рухомий склад, як його не відновлювали б, не ремонтували б, має втому, особливо втому струмопровідних елементів. Щоразу перед виїздом тролейбусів на лінію ми перевіряємо їх на витік струму. Допустима величина – 2 міліАмпери. Але коли витік струму відбувся, водій зобов’язаний висадити пасажирів і повернутися у депо. Удари струмом є не сильними і не становлять смертельної небезпеки для пасажирів. Та й випадків таких не так і багато.
Василь Гринюк
10-03-2012, 12:00
0
5 646