На авіасалоні МАКС, який відкривається 16 серпня у підмосковному Жуковському, вперше буде продемонстровано російсько-український регіональний лайнер Ан-158.
Ан-158 орієнтований для експлуатації на пострадянському просторі з його недосконалими аеродромами.
Про це повідомляє Кореспондент.net.
До останнього часу тривала суперечка щодо оснащення цього літака. Російська сторона наполягала на обладнанні Ан-158 російсько-французьким двигуном Sa М146, українська – двигуном "Мотор Січі". Проблема поки не вирішена. Водночас, російська сторона очікує, що відповідний меморандум може бути підписаний під час авіасалону МАКС.
"Він зроблений із залученням провідних компаній світу, відповідає міжнародним вимогам. При цьому він може застосовуватися в колишньому СРСР, де не дуже підготовлені аеродроми, де немає відповідних, у порівнянні із західними країнами, умов для пасажирів. Літак відповідає також екологічним нормам і має гарні економічні показники",- каже Олександр Ківа.
Заступник генерального конструктора твердить про можливість укладення контрактів під час авіасалону, нагадуючи, що про це детально можна буде говорити після завершення виставки.
Експерт з авіаційних питань Валерій Романенко сказав BBC.ua, що українські літаки типу Ан-158 мають шанс активніше виходити на міжнародний ринок, але, на його думку, чимало проблем виникає з боку Росії.
"У Росії, зокрема у Воронежі, їх не хочуть і не можуть випускати, бо завод "стоїть", а в України їх не хочуть купувати, вважаючи їх надто дорогими", - каже експерт.
Водночас, як зазначає Валерій Романенко, Україна пропонує для нинішнього авіасалону авіаційне озброєння і авіапослуги. Експерт нагадав, що Київ отримав півмільярдний контракт на модернізацію індійських літаків на українських авіаремонтних підприємствах.
15-08-2011, 20:01
0
4 254