Міністр освіти не зміг пригадати теорему Піфагора

Новини Чернівців / суспільство
3 037
0
Міністр освіти та науки України Дмитро Табачник не зміг точно пригадати теорему Піфагора.


Мова про теорему зайшла у зв'язку з тим, що, за даними Українського центру оцінювання якості освіти, 30% цьогорічних абітурієнтів не змогли правильно її сформулювати ("Сума квадратів катетів дорівнює квадрату гіпотенузи").

"Що стосується теореми Піфагора, спробую згадати, хоча більше тридцяти років тому закінчив школу... Сума квадратів катетів дорівнює сумі квадрату гіпотенузи. Але я не впевнений у правильності своєї відповіді", - сказав Табачник.

Нагадаємо, Дмитро Табачник за освітою історик. Навесні 1986 року він закінчив з відзнакою історичний факультет Київського національного університету.

До речі, нещодавно Табачник згадував, що вступив до університету лише з третьої спроби. "Міністр тричі вступав до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. І нічого. Не зламався. Я був переможцем олімпіад, але було 24 людини на місце. Я з третього разу вступив і пишаюся тим, що вступав на один і той же факультет", - сказав урядовець.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.