Під час оплати проїзду банківськими картками кошти можуть списуватися не одразу. Процес може займати від кількох годин до кількох днів. Це є нормою, оскільки автоматизована система обліку оплати проїзду працює на основі відкладеної авторизації.
Про це
повідомляє ЧТУ, пише molbuk.ua
"Якщо на валідаторі відобразився зелений екран і прозвучав одинарний звуковий сигнал, це означає, що ваша поїздка була успішно зареєстрована. Контролери перевіряють саме факт реєстрації поїздки на валідаторі, а не списання коштів", - зазначають у ЧТУ.
Ви також можете скористатися іншими способами оплати проїзду:
- транспортною карткою;
- QR-кодами в застосунках Приват24 та EasyPay;
- оплатою через застосунок Ctrl-All;
- придбанням квитка в терміналах самообслуговування EasyPay або City24.
"Розглядаємо всі звернення пасажирів і підтверджуємо, що випадків "подвійного" зняття коштів не зафіксовано. Якщо виникають питання, звертайтеся за номером: +380 (50) 434 29 89", - кажуть у ЧТУ.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Учора, 11:50
0
10 218