RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



У приватних маршрутках Чернівців валідатори мали запрацювати ще з червня. Але повноцінної роботи досі немає і коли вони запрацюють, ніхто не знає.

Чому в приватних маршрутках Чернівців досі немає валідаторів і як провалилася програма з їх встановлення, йдеться у публікації "МБ".



"Ми вже заплатили за валідатори половину суми, це приблизно 24 тисячі гривень. Тепер нам сказали, що фірма, яка мала їх встановити, змінилася, і потрібно заново платити за ті валідатори. Тому й не знаю, коли вони будуть", – каже один із перевізників на Калинівський ринок.

У вересні у міській раді повідомили, що перший приватний перевізник вже встановив валідатори на маршруті № 39. Але, як розповів сам перевізник згодом, валідатори в маршрутках встановили, а ось програмного забезпечення поки що немає, тому їх і не використовують. Так само з’явилися валідатори у маршрутках 10 А, 10 і 19, але вони також поки що не працюють.

Згідно з документами, валідатори у приватних маршрутках Чернівців мали запрацювати кілька місяців тому, та програма їх встановлення провалилася.

На початку року Чернівецька міська рада обрала переможця конкурсу на визначення "особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги". Оператором було визначено київську фірму "Айкю тікет". Фірма мала забезпечувати роботу валідаторів і транспортних карток у комунальному громадському транспорті, а також встановити валідатори у приватних маршрутках. Досі цю роботу виконувало Чернівецьке тролейбусне управління, яке вже мали непростий досвід встановлення валідаторів у тролейбусах. Аж раптом його замінили на "Айкю тікет".

Тоді заступник міського голови Ігор Крохмаль розповідав, що Чернівецьке тролейбусне управління із цією фірмою співпрацює тривалий час. Вона вже постачала валідатори для ЧТУ. Згідно з договором, цю роботу оператор мав організувати за п’ять місяців. Планували, що роботу з приватними перевізниками почнуть із лютого, а у червні валідаторами мали вже користуватися на повну. Перевізники запевнили, що готові до цього.

Та у червні валідатори в маршрутках так і не з’явилися. Тоді в "Айк’ю тікет" пояснили, що перевізники мали б укласти договори з банком, а також надати можливість технічно обстежити маршрутки. За словами оператора, затримка була саме через перевізників. Але на початку вересня Чернівецька міська рада розірвала договір в односторонньому порядку з "Айк’ю тікет". І валідатори у всіх приватних маршрутках так і не з’явилися.

У відповіді на запит "Молодого буковинця" щодо цього питання департамент транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради зазначив: "Договір розірвано у зв’язку з невиконанням ТОВ "Айк’ю тікет" взятих на себе зобов’язань, а саме: впровадження та функціонування валідаторів у всьому громадському транспорті в термін до п’яти місяців з моменту підписання договору від 18 січня 2024 року".

Чому розсварилися міська рада і ТОВ "Айк’ю тікет", достеменно невідомо. Але у Чернівецькій міській раді знову мають провести конкурс на визначення оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті, а на це знову піде час. А встановленням валідаторів та обслуговуванням транспортних карток знову займатиметься комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління". Дивне коло виходить.

У міській раді пояснили, що станом на перше жовтня ТОВ "Айк’ю тікет" взяло зобов’язання щодо встановлення валідаторів на транспортні засоби приватних перевізників. Договори на придбання та встановлення 69 валідаторів чинні.

Після того, як перевізники отримають обладнання, можна розглядати питання про укладення договору з ЧТУ щодо його монтажу.

Хоча раніше у ТОВ "Айк’ю тікет" заявляли, що ЧТУ не є ані розробником, ані виробником валідаторів, тому не має жодних юридичних підстав для виконання робіт із їх встановлення.

У ТОВ "Айк’ю тікет" кивають на перевізників, мовляв, саме вони чомусь валідатори не підключають.



Коли все ж таки валідатори запрацюють у маршрутках — конкретних термінів ніхто не називає. Хоча заступник міського голови Ігор Крохмаль розповів, що до кінця року в усіх маршрутках будуть валідатори. Чи вкотре терміни не прострочать, побачимо вже за кілька місяців.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Учора, 20:24
Коментарів 1 Переглядів 791

Hаписав: Ь, Коментарів: 0, Новин: 0, Сьогодні, 17:01
В новині:
"Так само з’явилися валідатори у маршрутках 10 А, 10 і 19, але вони також поки що не працюють."
--- вони ще й невидимі!

Така погода протримається до кінця тижня - 19 жовтня.

Поховання відбудеться 16 жовтня 2024 року о 16:00 на Годилівському кладовищі сектор №49 "Б"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Україна не Ізраїль. Блог Ярослава Волощука
Наївності нашої влади немає меж.
Маленьких Парижів не існує. Блог Юлії Пацаранюк
Минулого місяця довелося провести кілька незабутніх днів у прекрасному Парижі.
ВІДЕО Переглянути все відео


Ми допоможемо тобі створити незабутні Reels, TikTok, подкасти, лекції та будь-який інший формат, який ти забажаєш. І найголовніше - ми створимо атмосферу, яка надихає! 🤩

Голосування за номінантів триває з 1 жовтня до 15 листопада!

Якщо ви не задоволені системою опалення вдома — багато платите за газ чи електроенергію, а тепла не відчуваєте — це найперший і найвагоміший дзвіночок, аби замислитися над альтернативним джерелом обігріву.

Чоловіче здоров'я — важлива тема, яка часто залишається поза увагою, доки не з'являються серйозні симптоми. Захворювання передміхурової залози, такі як аденома простати та простатит, стають все більш поширеними з віком, викликаючи фізичний дискомфорт і психологічні труднощі. Але сьогодні, завдяки досягненням сучасної медицини, ці проблеми можна ефективно вирішувати без хірургічного втручання.

Власний автомобіль не просто функціональна та дорога техніка, а необхідність – те, що приносить комфорт, відчуття стабільності, свободи, самодостатності та мобільності. Однак ставши власником авто кожен бере на себе відповідальність перед іншими учасниками руху.