RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Роботу директорів шкіл і дитсадків Чернівців будуть оцінювати за системою показників


Скрин із відео Ірини Ткачук

Роботу керівників шкіл та дитсадків Чернівецької громади будуть оцінювати за певною системою. Найкращі отримають грошові нагороди.

Про це у відеозверненні повідомила очільниця управління освіти Чернівецької міськради Ірина Ткачук, пише molbuk.ua



"Новинкою для Чернівців стане формування системи ключових показників ефективності діяльності керівників закладів освіти, яка забезпечить прозорий та рівний підхід до матеріальної винагороди за підсумками здійсненої роботи у закладах," - сказала посадовиця.

Вона не конкретизувала, за якими саме показниками будуть оцінювати ефективність роботи того чи іншого керівника.



Нагадаємо, раніше Ірина Ткачук анонсувала, що через два роки Чернівці очікує масштабна хвиля "директоропаду": відбудеться конкурс на заміну директорів у майже 30 гімназіях та ліцеях.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Галина Олійник
22-07-2024, 22:39
Коментарів 9 Переглядів 4 085

Hаписав: Освітянка керівник м.Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 23 липня 2024 18:15
В новині:
В мене запитання до директорів закладів освіти.
Чим ви шановні керуєтесь, коли призначайте людей на посади педагогічних працівників? От чим?
Чому по різних сайтах поширюють запитання, а чи мали мене право приймати на роботу?
Спочатку я розповім чим керувалися до тепер, щоб відчули різницю, а після того дійду до того, як має бути.

1. Закон України Про загальну середню освіту від 13 травня 1999 року
1. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи,
фізичний та психічний стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки в навчальних закладах системи загальної середньої освіти. Перелік посад педагогічних працівників системи загальної середньої освіти встановлюється Кабінетом Міністрів
України.

Що ми взагалі розуміємо. Опис того, який повинен бути вчитель.

Якщо ви приймали на роботу студента заочника і він не здобував кваліфікації вчителя, а саме ця кваліфікація є гарантом виконання стандарту педагогічної освіти, викладача після 2014, надалі спеціальності 01, тоді час тоді два варіанти.
- Або ви його атестували, як такого що має відповідну освіту опираючись на те, що ЧНУ не готував за спеціальністю "Педагогіка та методика середньої освіти", а за предметними спеціальностями не присвоював кваліфікації вчителя.
- Ви його відправляли вчитися щоб все таки здобув педагогічну освіту.
В окремих випадках ви звільняли.

По ДК.
Призначення ДК 003-95 - ОСНОВНЕ.
- Не керувалися при запису в трудову книжку.

Тобто до 2005 року ви могли спокійно приймати філолога вчителем фізичної культури.

ДК 003-2005, а також ДК 003-2010
1.2 Цей Класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.

Кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.
Кваліфікація визначається рівнем освіти та спеціалізацією.

Відповідно до інших норм законів спеціалізація і спеціальність це одне ціле.
Освітні професійні програми як тоді, так тепер, могли передбачати додаткову спеціалізацію, але і могли бути без неї.

Тобто вже після 2005 року директори повинні були математика призначати математиком!
Аби 3,4 години, але повинна бути математика.

Продовження у наступному коментарі...

Hаписав: Освітянка керівник м.Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 23 липня 2024 18:43
В новині:
Що маємо тепер. Читаємо уважно, починаючи від закону Про освіту від 5 вересня 2017 року , оскільки цей закон описує, яки ви маєте приймати на роботу.

Стаття 58. Вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника закладу освіти

1. Педагогічну діяльність у закладах освіти здійснюють особи, які працюють на посадах педагогічних працівників.

2. На посади педагогічних працівників приймаються особи, фізичний і психічний стан яких дозволяє здійснювати педагогічну діяльність та які мають освітню та/або професійну кваліфікацію, що відповідає встановленим законодавством, зокрема професійним стандартом (за наявності), кваліфікаційним вимогам до відповідних посад педагогічних працівників.

5. Особи, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можуть бути призначені на посаду педагогічного працівника строком на один рік.

Тут є зміни в положенні про атестацію. Проходження у 1 рік роботи інтернатури є умовою подальшої роботи.

Закон України Про загальну середню освіту 16 січня 2020 року.

Стаття 22. Педагогічні працівники

1. На посади педагогічних працівників приймаються особи, які мають педагогічну освіту, вищу освіту та/або професійну кваліфікацію, вільно володіють державною мовою (для громадян України) або володіють державною мовою в обсязі, достатньому для спілкування (для іноземців та осіб без громадянства), моральні якості та фізичний і психічний стан здоров’я яких дозволяють виконувати професійні обов’язки.

Що таке педагогічна освіта!
....Педагогічна освіта передбачає підготовку особи, результатом якої є набуття компетентностей зі спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), педагогіки, психології, у тому числі шляхом проходження педагогічної практики, необхідних для забезпечення процесу навчання, виховання і розвитку особистості, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведення освітніх вимірювань, застосування освітніх технологій і методів навчання, ефективних способів взаємодії всіх учасників освітнього процесу.


Продовження у наступному коментарі...

Hаписав: Освітянка керівник м.Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 23 липня 2024 18:43
В новині:
Якщо ви дорогі директори приймайте особу на посаду вчителя, як таку що має педагогічну освіту, от наприклад не має професійної кваліфікації:
- Педагогіка
- Психологія
- Педагогічна практика
- Методика і вміння застосовувати технології навчання
- Години з фаху

Це має бути!

Бо прийде час і до цього доберуться.

Якщо по іншому пункту, то
Професійна кваліфікація педагогічного працівника
Викладач закладу загальної середньої освіти або вчитель закладу загальної середньої освіти.

Інколи директори хитрують.
Беруть диплом викладача географії закладу вищої освіти і кажуть, а він може працювати в школі.

1. Методика викладання предмету в школі, чи в закладі загальної середньої освіти має бути.
2. Професійні права в додатку. Право працювати вчителем має бути.


Якщо цього не має ви ніяк не доведете, що це викладач саме закладу середньої освіти.

І просто вища освіта.
- Інтернатура або Професійна кваліфікація.
В іншому випадку все поза законом.

Якщо ви прийняли заочника даю пораду. І ви , і він , і всі решта мають сидіти тихо.

Самі все бачите.

Hаписав: Освітянка керівник м.Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 23 липня 2024 18:53
В новині:
Візьміть шановні директори собі до уваги наступне.

Тепер, коли криза і бракує вчителів, на дуже багато речей не звертають увагу. Зокрема на те, що Магістр без педагогічного диплому бакалавра, може викладати тільки у 10-12 класах.
І бакалаври середньої освіти не повинні викладати у 10-12 класах.

Але якщо ситуація зміниться, запитають за все.
А нові закони не такі "диряві", як стара нормативно-правова база.
Тобто спитати можна дуже багато чого.

Hаписав: Освітянка керівник м.Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 23 липня 2024 19:43
В новині:
Ще раз стосовно педагогічних кваліфікацій.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/507-97-п#Text

Документ 507-97-п, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 13.09.2010, підстава - 787-2010-п

Це дуже важливий документ.

До 2010 року гарантом педагогічної освіти є кваліфікація "ВЧИТЕЛЬ".

"* Тут і далі - спеціальності, що одночасно відносяться до групи спеціальностей "0101 Педагогічна освіта" як такі, що передбачають (за умови виконання відповідного державного освітнього стандарту) можливість присвоєння фахівцю кваліфікації вчителя. "

Від 2010
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/787-2010-%D0%BF#Text
* Спеціальності, за якими здійснюється підготовка професіоналів за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра з присвоєнням кваліфікації вчителя або викладача вищого навчального закладу, за умови виконання психолого-педагогічної, методичної та практичної програми підготовки відповідно до галузевого стандарту педагогічної освіти.

Якщо ВНЗ присвоював професійну кваліфікацію викладача закладу загальної середньої освіти, а так робили після прийняття концепції педагогічної освіти 2013 року,
Тоді це повинно бути юридично підтверджено.

1. Методика викладання предмету в школі, чи в закладі загальної середньої освіти має бути.
2. Професійні права в додатку. Право працювати вчителем має бути.


"відповідно до галузевого стандарту педагогічної освіти!"

Після 2015 року у нас спеціальності галузі "Освіта/Педагогіка". з кодом 01.

І ще один важливий момент.

Магістр математики, бакалавр історії - це академічна кваліфікація по тих роках.

На сьогодні ви можете прийняти таку особу на один рік. І або вона проходить інтернатуру, або здобуває професійну кваліфікацію.

Це не педагогічна спеціальність галузі освіта.
І тут не має педагогічної професійної кваліфікації.

І краще не впадати в крайнощі. Маю на увазі за допомогою спеціальних програм в додатку писати професійну кваліфікацію.

Увага! В додатку могли писати професійні кваліфікації від 2013 по 2018 рік, до поки діяла стара концепція педагогічної освіти 2013 року.
Є навіть рекомендації МОНУ як це повинно бути.

"Основна та додаткова професійні кваліфікації"

Вони там могли бути дві або одна. Причому обидві мали однакову юридичну силу.

Тому підробкою краще не займатися.

Ви не знайте нормативно-правової бази, яка постійно змінювалася - це перше.

І можуть сказати дати оригінал документу це друге.

Що тоді?

Hаписав: Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 липня 2024 09:11
В новині:
https://molbuk.ua/chernovtsy_news/316577-u-chernivciakh-komisiia-pereviriaie-gotovnist-shkil-ta-dytsadkiv-do-novogo-navchalnogo-roku.html

Продовження цього всього.

Hаписав: Освітянка Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 серпня 2024 14:07
В новині:
Професійна кваліфікація згідно напрямку/ спеціальності - диплом.
Професійні кваліфікації згідно програми підготовки
- Додаток.
Це стандарт освіти 10 річної давності.
Головне слово професійна кваліфікація!
Тоді ніхто не буде мати запитань.
Професійна кваліфікація вчитель закладу загальної середньої освіти / по старому вчитель середнього навчально-виховного закладу - педагогічна кваліфікація.
Вчитель математики - уточнена кваліфікація (не обов'язково)
Аналогічно викладач.
2015 - 2021 Освітню програму писали в кваліфікацію, після 2021 не пишуть.
Магістр економіки, бакалавр математики - академічна кваліфікація. З Магістерським дипломом можна викладати від ПТУ до університету
Людина яка живе освіттою це може знати і бути в цьому компетентна.

Hаписав: Освітянка Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 2 серпня 2024 14:12
В новині:
Доречі законодавство передбачає присвоєння декількох кваліфікацій.
Треба бути в цьому обізнаними.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

17) освітня (освітньо-професійна, освітньо-наукова чи освітньо-творча) програма - єдиний комплекс освітніх компонентів (навчальних дисциплін, індивідуальних завдань, практик, контрольних заходів тощо), спрямованих на досягнення передбачених такою програмою результатів навчання, що дає право на отримання визначеної освітньої або освітньої та професійної (професійних) кваліфікації (кваліфікацій). Освітня програма може визначати єдину в її межах спеціалізацію або не передбачати спеціалізації;

Hаписав: Чернівчани освіта, Коментарів: 0, Новин: 0, 14 серпня 2024 13:38
В новині:
https://osvita.ua/news/polls/92564/
Отут завершення цієї дискусії.

Висновок. Якщо університет в дипломі не обмежив у викладанні, нічого вам не світить.
А якщо обмежив, наприклад вчитель профільної школи.
Тоді що маєте, те маєте.
ОПП на які посилаються керівники, затверджують на початку навчання.
У процесі могли дочитати години з методики.
І лишіть марне сичати!
Основний докуент про здобуття освіти диплом, а не ОПП.


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.


Присутні віддали шану загиблим Героям Олександру Щербанюку та Василю Аксенину та відслужили молебень
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.

Запрошуємо всіх разом підтримати та визначити кращі бренди Чернівців!