RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |



Понад 1,6 тисячі буковинців відключили від електрики через борги.

Про це molbuk.ua повідомили у Чернівецькій енергопостачальної компанії.



"Чернівціобленерго" через значну заборгованість відключило електрику в 1569 споживачів області. До кінця квітня можливе відключення ще 683 споживачам. Найбільше відключень заплановано у Чернівцях.

"Споживачі ще можуть уникнути відключення й додаткових витрат на повторне підключення, якщо розрахуються завчасно. Одразу після того, як споживач отримав попередження про можливе відключення, треба звернутися до найближчого Центру обслуговування клієнтів ТОВ "ЧОЕК" та надати підтвердження оплати (чек, квитанцію). Адже, якщо споживач оплатив заборгованість за електроенергію через банк, ТОВ "ЧОЕК" отримує інформацію про оплату впродовж трьох днів. А якщо оплату провели через пошту, тоді підтвердження ТОВ "ЧОЕК" отримує упродовж п’яти днів. Після того, як фахівці ТОВ "ЧОЕК" отримують підтвердження оплати заборгованості, вони забирають цього споживача зі списку на відключення", – пояснюють у пресслужбі Чернівецької енергетичної компанії.

Боржники отримують декілька повідомлень про наявну заборгованість та про можливе відключення.

Фахівці ТОВ "ЧОЕК" телефонують до споживачів, які мають значну заборгованість, та нагадують про оплату рахунків. Також споживачі отримують смс-сповіщення від ТОВ "ЧОЕК" із сумою заборгованості. Якщо споживач ігнорує ці повідомлення та не оплачує рахунки, тоді він потрапляє до списку на відключення. За 10 днів до самого відключення ТОВ "ЧОЕК" надсилає споживачу рекомендованим листом попередження про можливе відключення. Також за три дні до відключення споживач отримує повідомлення від "Чернівціобленерго".

Якщо споживач має заборгованість за електроенергію, проте не отримував дзвінка або смс-повідомлення від ТОВ "ЧОЕК" з інформацією про заборгованість, це означає, що потрібно оновити свої дані. Для цього потрібно прийти в найближчий Центр обслуговування клієнтів ТОВ "ЧОЕК" та актуалізувати свої дані: оновити номер телефону, електронну адресу. Якщо змінився власник особового рахунку, потрібно повідомити про це ТОВ "ЧОЕК" та укласти новий договір на постачання електроенергії.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
29-04-2024, 18:21
Коментарів 0 Переглядів 3 288

Теги -
Його виставили на аукціон майже за 22 тисяч гривень

Чернівчани продовжують донатити на деталі для дронів, усіх небайдужих закликаємо долучатися
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Сьогодні, 17 травня, скористатися послугою можна на Центральній площі


Чому стріляли у Фіцо? Блог Ярослава Волощука
Від часів Улофа Пальме – прем’єр – міністра Швеції в Європі не було випадку, аби хтось стріляв у чиновника такого високого рангу.
Бельгійці передали гроші на дрони. Блог Надії Будної
Чернівчани невтомно збирають кошти на дрони, плетуть маскувальні сітки та кікімори.
ВІДЕО Переглянути все відео

Вчора попрощалися із 19 військовослужбовцями 10 окремої гірсько-штурмової бригади "Едельвейс"