Якщо є сумнів щодо здійснення кількості поїздок та кількості зняття коштів після оплати проїзду у громадському транспорті, то на це можна поскаржитися.
Про це повідомляє
оператор автоматизованої системи обліку оплати проїзду електронного квитка у громадському транспорті Чернівців.
Банківські транзакції у транспорті можуть оброблятися від декількох годин до кількох діб.
Орієнтуйтесь на валідатор, на якому повинна бути зелена галочка та звуковий сигнал. Контролери оснащені POS-терміналами, які перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі. Пасажир повинен піднести картку до терміналу контролера, на якому вказується дата, час та номер валідатора, до якого пасажир підніс картку в транспорті та завалідував поїздку.
Якщо є сумнів щодо здійснення кількості поїздок та кількості зняття коштів, які ви отримали (але раніше ці кошти не списувались), можете написати звернення на e-mail:
info@iqticket.com.ua і залишити дані для опрацювання нашим працівникам.
Після перевірки інформації, вам нададуть електронну відповідь, коли була здійснена валідація та авторизація оплати (списання коштів).
У зверненні обов’язково вкажіть:
Прізвище, ім’я, по батькові, своє місце проживання, контактні дані. Коротко опишіть суть звернення.
Обов’язково зазначте прихований номер банківської картки (перші 6 та останні 4 цифри), якою ви оплачували поїздку. Зверніть увагу,якщо оплата здійснювалася смартфоном, то номер картки є іншим, аніж фізичної. Тому вкажіть номер картки, зазначеної в електронному гаманці.
Читайте також: Їхали у борг: оператор пояснив, чому приходять запізнілі повідомлення про оплату за проїзд у громадському транспорті ЧернівцівПрикріпіть скріни списань коштів з онлайн-банкінгу.
Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
27-03-2024, 17:42
0
1 262