Щоб були точні нарахування за електрику, споживачі повинні подавати показники лічильника. Тоді платіжки будуть правильними.
Про це у програмі "Постфакутм" розповів генеральний директор АТ "Чернівціобленерго" Олександр Ніверчук, пише molbuk.ua.
Багато людей скаржаться, що світло у грудні вимикали часто, а платіжка не зменшилася – така проблема справді існує.
"Споживачі повинні самостійно подавати показники електрики, яку використали за місяць. Це можна зробити впродовж двох днів наприкінці місяця і двох днів на початку місця. Якщо споживач подасть ці показники, система здійснить нарахування за цими показниками. Якщо ж людина не подала показники, система розраховує електрику автоматично за середнім показником споживання. Алгоритм розрахунку здійснюється відповідно до споживання у попередні роки, тому нарахування таке ж, як і до відключень", - пояснив Олександр Ніверчук.
Водночас у листопаді, грудні минулого року і у січень цього року застосовуємо понижуючі коефіцієнти.
"Відповідно до ситуації з подачею електрики, вираховується коефіцієнт пониження на 10-20%. Ці коефіцієнти застосовуються при нарахуваннях, якщо споживач не подає свої показники. Але найбільш оптимальна ситуація у даному випадку, це подати свої показники будь-яким зручним способом. Показник занесуть у базу і ви отримаєте чітке нарахування за спожиту електрику у даному місяці", - каже Олександр Ніверчук.
У "Чернівціобленерго" наголошують, що подавати показники потрібно у конкретні дні.
"Якщо подати показники 4 числа, база вже закрита і їх не приймають. Якщо є суттєва різниця у показниках, тоді варто прийти у кол-центр, показати фото лічильника і ми внесемо корегуючий показник у рахунок. На наступний місяць споживач отримає платіжку з іншими розрахунками", - сказав Олександр Ніверчук.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram