У Чернівцях неодноразово трапляються випадки зневажливого ставлення водіїв до користувачів транспорту та невиконання ними службових обов’язків. Люди скаржаться, телефонують перевізникам, але зворотного зв’язку не отримують.
Кореспондентка molbuk.ua дізналася, куди звертатися та що робити в таких випадках пасажирам.
У п’ятницю, 14 жовтня, до редакції "МБ" звернулася 77-річна пенсіонерка з Чернівців зі скаргою на водія одного з міських автобусів під номером 26, що курсує з вулиці Руської до Комарова.
Вона розповіла, що вже не вперше потрапляє на водія, який дозволяє собі грубіянити під час роботи.
"Мені неприємно, що водії маршруток дозволяють собі нахабно ставитися до людей похилого віку. Зі мною трапилася така ситуація. Я виходила з маршрутки №26, а водій навіть не зачекав до кінця висадки пасажирів. Почав рушати з місця, коли я ще була у дверях автобуса. Я зробила зауваження, а у відповідь почула лайку і крик. Після цього телефонувала до перевізника, проте там не відповідали", – розповідає пенсіонерка.
У департаменті транспорту міської ради дали поради, як діяти у конфліктних ситуаціях.1. Якщо ви стикнулися з таким випадком, потрібно безпосередньо звернутися до департаменту.
2. Щоб залишити усне звернення, після якого будуть вжиті заходи щодо позачергової перевірки, ви повинні надати свої дані, вказати маршрут та розповісти про конфлікт, що виник із водієм.
"Особисті дані підприємцю, який працює на маршруті, передавати не будуть. Після затвердження усного звернення будуть вжиті заходи. Якщо є чергові перевірки міських транспортів, то в такому разі для цього маршруту будуть позачергові", – зазначають у департаменті транспорту.
Для позачергової перевірки у департаменті транспорту вимагають конкретні підстави.
Тому, якщо виникли непорозуміння, ви повинні звернутися за телефоном:
+ 380 66 028 38 90Раніше повідомлялося, на яких
маршрутках Чернівців пільговики можуть їздити безкоштовно.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
21-10-2022, 18:11
0
1 696