Європейська Комісія внесла зміни до індикативних мап Транс’європейської транспортної мережі, включивши в неї українські логістичні шляхи. Колишній міністр інфраструктури Максим Бурбак вважає, що це можливість для Чернівецької області вийти з глухого логістичного капкану.
Про це Максим Бурбак написав у фейсбуці.
"Це неабиякий шанс для Чернівецької області вийти з глухого логістичного капкана, в якому через стратегічні помилки місцевої влади опинився регіон. І наш обов’язок не згаяти цей шанс. Це можливість за рахунок європейських інвестицій розбудувати транспортну інфраструктуру регіону задля забезпечення функціонування Балто-Чорноморсько-Егейського коридору, що сполучить Північ та Південь ЄС через Львів та Чернівці. А це включає розбудову автомобільної та залізничної мереж, переведення нашого відрізка залізниці на електричну тягу і, маю надію, на європейський стандарт колії, повна реконструкція нашого аеропорту тощо", - пояснив Максим Бурбак.
Він зазначив, що вже потрібно включатись в роботу. І це вже відповідальність органів місцевого самоврядування, без участі яких реалізація цих проектів неможлива.
"Не змарнуймо цей шанс! Давайте найбільш ефективно залучимо Чернівецьку область до цього проекту", - написав Максим Бурбак.
Як повідомляє міністерство інфраструктури України, це рішення є стратегічним кроком у процесі інтеграції України в ЄС та сприятиме реалізації ініціативи "Шляхи солідарності" щодо експорту української аграрної продукції та доставки гуманітарної допомоги в Україну. Було затверджено майбутню схему транспортних коридорів та строки її розбудови.
Внесено наступні зміни: Північно–Балтійський коридор продовжено через Львів та Київ до Маріуполя; Балто – Чорноморсько–Егейський коридор продовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси; коридори Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай проходитимуть через Львів.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-07-2022, 22:27
0
9 827