RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » «Багі врятували не одного бійця»: на Буковині виготовляють унікальні машини для фронту - відео


На Буковині майстер зі Сторожинця Володимир Садик разом із друзями відправили на фронт вже 17 багі. Вони їздять на Харківщині, Херсонщині, Миколаївщині, Луганщині. Виробництво всюдиходів не зупиняється, і майстри мають багато замовлень від військових.

А нещодавно 10 багі у Володимира Садика купив відомий волонтер Сергій Притула, який спеціально приїхав на Буковину, йдеться у публікації "МБ".






Володимир до війни виготовляв вироби з металу. Коли почалася війна, чоловік разом із друзями в майстерні робив протитанкові "їжаки", "буржуйки". Потім згадали про багі, які виготовили собі сім років тому.

"Подивилися на нашу машинку і подумали, що вона якомусь військовому спецпідрозділу буде потрібна. Вирішили її перефарбувати, "перевзути" в більш міцну гуму і подарувати. Коли шукали, кому відправити, то нам посипалися запити", – розповідає Володимир.

Для перших багі самі шукали військових. Тепер вже багато з них про майстрів знають і самі просять машини. Звертаються у благодійні фонди, а ті допомагають їх придбати й відправити військовим. Ціна такої машини – 5000 доларів. Це небагато. Подібний транспорт виробництва Японії чи Кореї стартує від 15 тисяч доларів.

Майстри мають багато заявок, більше, ніж є можливість виконати. На території майстерні все закладено запчастинами для багі. У майстерні стоїть кілька машин, які вже доробляють.



"Спочатку з деталей зварюємо каркас. Збираємо двигуни, тестуємо їх і вмонтовуємо в машину. На виготовлення однієї йде тиждень. Хочемо зменшити цей час, але роботи дуже багато. Зварити каркас і покласти його на колеса можемо за два дні. Решту часу займає збирання систем управління. Усі машини перед відправленням тестуємо на ділянці із перешкодами", – пояснює Володимир.

Володимир каже, що їхні багі на бездоріжжі кращі за джипи та квадроцикли.

"Особливість такої машинки – це легкість, непомітність. Наші багі унікальні своєю підвіскою. Це дозволяє швидко їхати у польовій місцевості, через яри, канави. Джипи та квадроцикли до цього не дотягують", – пояснює Володимир.

Машина низенька і легка, вона розрахована на двох, міцна. Є багажне відділення, куди можна завантажити бойові комплекти, військову амуніцію. Також багі розкладається і трансформується у лежаче місце. Тому з важкодоступних місць можна евакуювати пораненого бійця. Така машина на фронті врятувала вже не одного бійця.










Кожній машині придумують ім’я. Є "Санта", "Стефанія", "Коновалець", "Петлюра", "Барс".

У дворі майстерні, накрита маскувальною сіткою, стоїть "Санта". Її передали з передової. Під час евакуації військового машина перевернулася.

"На фронті важко вирахувати траєкторію руху. Їдеш, куди можеш. На цій машині хлопці перевернулися під час евакуації. Каркас безпеки витримав, хлопці цілі, але багі потребує ремонту, бо зламалися елементи ходової. Військові змогли нам її відправити. Ми безкоштовно відремонтували, тож машина повернеться на фронт", – розповідає Володимир.



Нещодавно майстерню Володимира Садика відвідав волонтер і телеведучий Сергій Притула. Його благодійний фонд купив 12 багі.

"Ми спочатку самі запропонували багі фонду Притули. Вони досить скептично до цього поставилися. Купили два багі, назвали їх "Коновалець" і "Петлюра". Після цього їх військові засипали проханнями. Тому вирішили замовили ще 10 машин. Думаю, що куплять ще. На наші багі від усіх хлопців позитивні відгуки. Скаржаться лише на те, що цих машин дуже мало, їх треба більше", – зазначає Володимир.

Постійно у майстерні працює вісім людей, допомагають й інші майстри.

Володимир відмовився від усіх своїх заробітків, щоб майструвати багі.

"Хлопці працюють з 07.00 до 23.00, а я тут і ночую. І так буде до перемоги", – каже чоловік.

Майстри збирають кошти на допомогу, люди також переказують гроші.

"Уже назбирали на одну машину, яку подаруємо одному військовому підрозділу. Ми вже подарували машину "Стефанія", тож вона зараз їздить під Миколаєвом та полює на ворожу техніку", – каже Володимир.

Хто хоче задонатити: 5169 3600 0902 3650

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
18-07-2022, 21:18
Коментарів 0 Переглядів 11 047


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.