RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Цього року завдяки пісні Go_A "SHUM" весь світ захопився українським фольклором, але тріумф гурту на "Євробаченні" розділили не всі. Так, народний артист України Іво Бобул у програмі ЖВЛ висловив критику в бік солістки гурту, Катерини Павленко, сказавши, що вона "ніхто, і звуть її ніяк".

Сайт ТСН.ua попросив виконавицю прокоментувати цей конфлікт:



"Я вважаю, що кожен має право на свою думку, яка є результатом особистого досвіду. Я маю велику повагу до артистів, які стояли на засадах формування музичної естради ще в молодій незалежній Україні. На їхніх піснях виростали покоління, формувалися світогляди, але варто не втрачати з уваги те, що цінності слухачів змінюються, і зараз це відбувається швидше, аніж будь-коли. Застарілі стратегії більше не працюють, і артистам нового покоління важливо відчувати, що саме потрібно сучасному слухачу", - наголосила Катерина.

Павленко зазначила, що успіх "Шуму" на "Євробаченні" не був випадковим: за ним стояли роки зосередженої роботи, творчих пошуків та бажання донести до людей дещо сокровенне, що пов'язує кожного українця з нашим корінням.

"Незважаючи на багатошаровий смисл текстів, зашифровані культурні коди та відсилання до національної спадщини, саме ці слова, покладені на музику, зрезонували не тільки з українцями, а й з зарубіжною публікою. Поїхавши влітку в тур Європою, ми з гуртом були просто приголомшені тим, як вже з першої пісні європейські шанувальники почали нам підспівувати, навіть не розуміючи української мови. Дивлячись в очі тих людей під сценою, я відчувала особливий духовний зв'язок, кожен з цих людей був мені як близький друг", - поділилася артистка.

Катерина пригадала, як одного разу після концерту до неї підійшов хлопець з Мексики і почав читати Шевченка:

"Виявилося, що наша пісня надихнула його дізнатися більше про українську культуру, і зараз він навчається на українській філології в Польщі. Це так розчулює, спостерігати, як люди приїжджають до нас на концерти з інших континентів, тримають в руках український прапор і віддають нам свою шалену любов. Після таких випадків розумієш, що наша музика справді потрібна людям", - сказала Катерина.

Нагадаємо, що пісня SHUM посіла друге місце на "Євробаченні" за результатами глядацького голосування. Це була перша українськомовна пісня, яка потрапила одразу до кількох чартів Billboard та була у топ-10 найпопулярніших пісень в чартах Spotify, iTunes i Shazam протягом місяця. На YouTube кількість переглядів "SHUM" досягла більше 22 мільйонів.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
19-11-2021, 14:46
Коментарів 0 Переглядів 11 822

Озеро біля села Чорнівка було дуже популярним місцем відпочинку

Ворожі цілі, які порушили повітряний простір Чернівецької області, знешкоджені на території сусідніх областей

Що зміниться на Буковині в графіках погодинних знеструмлень?
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".