У Чернівцях списали три тролейбуси Skoda 14-Tr, які перебували в незадовільному технічному стані.
У тролейбусному управлінні повідомили, що ці машини "вже своє від’їздили", тож частину їхніх деталей здадуть на брухт, йдеться у публікації "МБ".
Виконавчий комітет міськради більшістю голосів підтримав рішення про списання основних засобів із балансу ЧТУ. Йшлося, зокрема, про три тролейбуси Skoda 14Tr 1985-1989 років випуску.
Чому виникла потреба позбутися цих машин і що далі буде з ними, кореспондент "МБ" поцікавився у виконувача обов’язків керівника ЧТУ Андрія Долгого.
Читайте також: "Як новий": у Чернівцях реставрували 33-річний тролейбус Skoda – що відомо про цю машину"Основна причина – це вік, – каже посадовець. – Існує таке поняття "зношеність металу". У цих тролейбусах повністю рама згнила. Ця техніка вже не підлягає ремонту".
За словами А. Долгого, ЧТУ планувало запропонувати до списання п’ять одиниць рухомого електротранспорту.
"Але два з них ми вирішили відновлювати власними силами. Tr14 – насправді дуже хороші тролейбуси. Намагатимемося їх відреставрувати", – додав пан Андрій.
Машини, щодо яких ухвалили відповідне рішення, нині можуть частково послугувати в якості донорів для інших тролейбусів.
"Запчастини, електрика, плати... Треба здійснити реставрацію. А ось метал піде на списання", – сказав в.о. керівника комунального підприємства.
Що ж до того, які тролейбуси з рухомого складу ЧТУ ще можуть підлягати для списання, Андрій Долгий повідомив:
"Наразі ще не йдеться про якісь списання. Ми комісійно оглянули техніку та вирішили: якщо знайдемо можливість, буде відновлено ще три тролейбуси, які раніше планували відправити на списання".
"Всі інші тролейбуси також старі. Чернівчани знають, який їхній стан. Ми підтримуємо, ремонтуємо і випускаємо на лінії ці машини", – сказав в.о. керівника ЧТУ.
Один із трьох "списаних" тролейбусів можна було "врятувати", вважає громадський активіст, колишній працівник ЧТУ Віталій Якубів.
"255-й – однозначно треба було списувати, 304-й – також. Ці два тролейбуси фактично "розсипалися". А 297-й – слизьке питання, на мій погляд, – каже Якубів. – Його починали ремонтувати ще за Олексюка (попередній в.о. керівника ЧТУ Михайло Олексюк, – авт.), починали його обшивати. Тож його можна було доробити. Там рама була ціла, по вулиці Головній він міг їхати. Тому до списання конкретно цього тролейбуса в мене є питання".
Що відомо про "списані" тролейбусиSkoda Tr14 (255)Рік випуску: 1985
Первісна вартість: 200 тис. грн.
Тролейбус був закріплений на маршрутах №6 та 6А.Skoda Tr14 (297)Рік випуску: 1989
Первісна вартість: 239 тис. грн.
Машина була закріплена на маршрутах №6 та 6А. Раніше курсував за маршрутами №2, 3, 3А та 4.Skoda Tr14 (304)Рік випуску: 1989
Первісна вартість: 190 тис. грн.
Останніми роками тролейбус курсував за маршрутами №3, 3А, 5. Раніше був закріплений на маршруті №1.Джерело: сайт Чернівецької міськради, сайт transphoto.org
Фото: transphoto.org
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
16-10-2021, 20:12
0
3 005