Авто | Нерухомість |
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Радіо | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У Чернівцях батьки школярів пікетують ОДА: вимагають відкрити школи – фото

У Чернівцях під приміщення обласної державної адміністрації сьогодні вранці зібралися приблизно 70 людей, які вимагають у місцевої влади відновити навчання у школах.

Як передає з місця події кореспондентка molbuk.ua, на акцію зібралися батьки, чиї діти не відвідують школи через карантин. Вони заявили, що виступають проти дистанційного навчання.



Учасники пікету зазначають, що навчання у дистанційному режимі досить складно дається їхнім дітям.

"Є школи, є садочки... Чому батьки повинні покидати свою роботи, для того, аби стежити, як діти навчаються. Ми вимагаємо відкриття шкіл!" - сказала учасниця акції протесту пані Аліна.

У Чернівцях батьки школярів пікетують ОДА: вимагають відкрити школи – фото
У Чернівцях батьки школярів пікетують ОДА: вимагають відкрити школи – фото
У Чернівцях батьки школярів пікетують ОДА: вимагають відкрити школи – фото


Як відомо, у частині Чернівецької області, де встановлена "червона" карантинна зона, усі школи переведені на дистанційний режим роботи.

Станом на 7 вересня на Буковині "червона" зона, яка передбачає найбільші обмеження, діє в місті Чернівцях, Вижницькому, Глибоцькому, Заставнівському, Кіцманському, Новоселицькому та Сторожинецькому районах.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram

Рейтинг:
(голосів: 0)
7-09-2020, 11:38
Коментарів 28 Переглядів 4086

Hаписав: Ganfon, Коментарів: 0, Новин: 0, 7 вересня 2020 14:16
В новині:
Эта горстка пятой колонны хочет убить учителей. Дети переносчики вируса, хотя у них самих нет симтомов. В Николаеве и Винницкой области уже успели открыть и закрыть школы - повальное инфицирование учителей. Учителя принесли вирус в семьи, а члены семьи разносят по подъезду... Масштабы представляете?..

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 7 вересня 2020 16:01
В новині:
Gandon, вірус був, є і буде. Тепер дітям все життя не ходити до школи?

Hаписав: Гость, Коментарів: 0, Новин: 0, 7 вересня 2020 19:30
В новині:
Цитата: гість
Gandon, вірус був, є і буде. Тепер дітям все життя не ходити до школи?

Ну то давайте всі перехворіємо й помрем .

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 7 вересня 2020 20:55
В новині:
Дибіл, від коронавірусу смертність така сама, як і від іншого грипу.
А перехворіють все одно всі. Інакше віруси не зникають.

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 10:14
В новині:
Цитата: гість
Дибіл, від коронавірусу смертність така сама, як і від іншого грипу.
А перехворіють все одно всі. Інакше віруси не зникають.

Дибіл якраз тут ти. Так - всі перехворіють, або пройдуть імунізацію коли з"явиться вакцина. Задача в тому щоб не колапснути медичну систему (яка і так на ладан дише) і максимально ефективно набути імунітет до вірусу всім людям. Назви приклади вірусів які зникли після того, як ними перехворіли.
Ти хоч раз подумав як зараз лікарям? Яке в них навантаження? Скільки таких даунів "та то смертніть як від грипу" вони мають щодня лікувати наражаючи себе на небезпеку. Скільки місця і яке забезпечення тебе і твоїх близьких чекає в лікарнях? Ти думаєш, що обов"язково всі перехворіють в легкій формі? НІ. Ти думаєш що для тебе є місце в лікарні і апарат ШВЛ, бо ти особливий? НІ. Та думаєш, що перехворівши отримаєш імунітет? НІ. При цьому скільки часу ти будеш шлятись по вулицях і наражати інших на небезпеку? Скільки людей з супутніми хворобами і пенсіонерів ти заразиш і скільки з них помре?
Очевидно імбецилам надто важко юзати мозок щоб хоч трохи намагнутись зрозуміти масштабність ситуації з коронавірусом, зате вони хавають "не страшніше, ніж грип", носять маски на сраці і страшно підгорають коли їм забороняють робити весілля, ходити на дискотеки, тусуватись в ригаловках...

Hаписав: Ganfon, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 11:23
В новині:
Цитата: гість
Дибіл, від коронавірусу смертність така сама, як і від іншого грипу.
А перехворіють все одно всі. Інакше віруси не зникають.

Что бабло уменьшилось? Калинку тоже закроют и будете дома сидеть. Мой город стал городом торгашей. Какая гадость...

Hаписав: Прокиньтеся, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 11:30
В новині:
Цитата: Гость
Цитата: гість
Gandon, вірус був, є і буде. Тепер дітям все життя не ходити до школи?

Ну то давайте всі перехворіємо й помрем .


Чого ж ви досі не померли за півроку? Менше відсотка інфікованих (більшість з яких не мають симптомів) з 42 мільйонів людей - це НЕ епідемія. Прокиньтеся!

Hаписав: Михайло, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 14:24
В новині:
Дітсадки заочно,школи заочно,технікум,інститути заочно,працювати заочно,пенсії заочно...І справді якось не дуже комільфо,та і в принципі якби в загальному плані так і до незначного колапсу скільки-то кроків..

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 16:19
В новині:
name, ти олігрофен, який як мантру повторює пропаганду. Вже пройшло 6 місяців карантину. Що воно дало?
На скільки порядків в Чернівцях хбільшили кількість інфекційних відділень і ліжок у них???
Скільки лікарів перекваліфікували на інфекціоністів?
Скільки сотень ШВЛ завези? До скількох ліжок підвели кисень?
Нафіга країна пів року просиділа на карантині???
Якщо так дуже боїшся вірусу, то сиди дома і не виходь звідти, хто тобі, дибілу, забороняє???
Чому через тебе діти мають не ходити в школу, а люди на роботу???

А щодо того, який вірус зникає після того, як ним всі перехворіють, то тільки такий дибіл яка ти не знає мехінізм виникнення, розповсюдження та припинення будь-якого грипу...
Вчи матчасть, клоун зЕбільний.

Завтра через твої зЕбільні карантини не буде чим лікарям зарплату платити, от тоді ти заспіваєш, коли у всіх лікарнях настане колапс...

До речі, чому білоруси ще не повивмирували??? Адже у них нема карантину і все працює і всі вчаться...
Мізки свої зЕбільні інколи вмикай... І не вір тому, що пропагують з телевізора...

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 20:50
В новині:
гість Лол, при чому тут Зе, телевізор і пропаганда? Чи тепер коли закінчуються аргументи люди з IQ 100- кидаються політичними ярликами і тупими звинуваченнями?(btw я за нього не голосував і не маю телевізора більше 15 років). Не хочеш виглядати тупим - не будуй припущень і навчись вести полеміку як доросла людина.
Відповідаю на твої запитання:
1. "Вже пройшло 6 місяців..." - дотримання карантину в березні-травні дало поступове зменшення динаміки захворюваності. Хочеш приклади - Китай, Японія, Корея з одного боку, а з іншого - Італія, Іспанія, Британія, США. Що маємо ми: дотримувались карантину - зменшувався приріст хворих, розслабились - отримали збільшення.
2. "На скільки порядків в Чернівцях хбільшили..." - На скільки "порядків", нових ШВЛ, ліжок з киснем, лікарів - не знаю, але знаю що ШВЛ завезли додаткові, терапевти і сімейні задіяні з ковідними хворими. Я не головний інфекціоніст, міністр охорони здоров"я чи ще хтось, хто володіє такою інформацією. Очевидно, що ти знаєш відповіді на всі ці питання, якщо приводиш їх в якості "аргументів" моєї неправоти. Назви, будь ласка, цифри.
3. "Нафіга країна пів року просиділа на карантині???" - Питай свого улюлбленого Зе, на якого ти так часто посилаєшся. Яка мотивація інших країн - збереження життя і здоров"я населення, організація адекватного навантаження на мед.систему і час протягом якого можливо буде зроблена вакцина + подальша імунізація шляхом вакцинації, АБО шляхом природного набуття імунітету. Те що люди в Україні не отримали жодної підтримки і тупо просиділи на власні заощадження півроку - проблема тих, хто ставив цілі і не думав про наслідки. Що нового - знову все зробили через ж..пу.

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 8 вересня 2020 20:51
В новині:
4. "Якщо так дуже боїшся..." - в тебе проблеми з мозком? Де в моєму попередньому повідомленні є хоч слово про це? "Чому через тебе діти мають не ходити в школу, а люди на роботу???" яким чином діти не мають ходити в школу, а люди на роботу ЧЕРЕЗ МЕНЕ?! Ти, блін, хворий чи шо?! В тебе очевидні проблеми з причинно-наслідковим зв"язком бо ти взагалі не розумієш про що йде мова, тупо тараториш "Зебіли, пропаганда, не страшніше грипу, боїшся - сиди вдома".
5. "А щодо того, який вірус зникає..." - знову ж таки - навчись вести полеміку. Тобі задають питання - відповідай на нього. А не дегенеративне "иии дибіл, вчи матчасть, знову-щось-про-зеленського". +якщо ти не знаєш - те що ти перехворів ковідом не означає, що ти отримав імунітет +штамів ковіда є, як мінімум, 3. Тепер удачі з тим щоб по місяцю хворіти кожним з них і надіятись, що імунітет таки буде і ти не загнешся від ускладнень, супутніх хвороб і не наживеш нових.
6. "Завтра через твої зЕбільні.." - Я ввів карантин? Якого х..ра він мій? А давай замість того, щоб реагувати на проблему - не робити нічого, хай люди мруть, а лікарі з ніг валяться. Головне щоб нічого робити не треба було.
7. "До речі, чому білоруси..." - Що в них працює? Хто вчиться? Мітинги у них. Хто про шо, а даун про зелю... Я вище писав про Японію і т.д. так от - країни які ввели швидкі і жорсткі обмеження мають 2-3% смертності, а країни де зробили надто мало - 10-13% смертності. Якщо для тебе нема різниці між потенційною втратою 800000 і 5200000 людей, то ти просто ідіот. І перестань скрізь писати про зеленського, нема аргументів - не пиши нічого. Краще не позорся.
Так які віруси зникли "після того, як ним всі перехворіють"? Саме після того, як ним всі перехворіють, а не після лікування/вакцинації, ми ж зараз говоримо про вірус проти якого нема вакцини і діючого лікування - лише симптоматичне. Конкретні приклади, будь ласка. Також наведи цифри по мед забезпеченню і лікарях. Якщо ти такий розумний то скажи що треба робити? )
Ахаха "олігрофен" - ти хоч розумієш як ти сам себе образив? Це ж яким треба бути тупим і безграмотним...

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 07:24
В новині:
Цитата: name
4.
6. "Завтра через твої зЕбільні.." - Я ввів карантин? Якого х..ра він мій? А давай замість того, щоб реагувати на проблему - не робити нічого, хай люди мруть, а лікарі з ніг валяться. Головне щоб нічого робити не треба було.
7. "До речі, чому білоруси..." - Що в них працює? Хто вчиться? Мітинги у них. Хто про шо, а даун про зелю... Я вище писав про Японію і т.д. так от - країни які ввели швидкі і жорсткі обмеження мають 2-3% смертності, а країни де зробили надто мало - 10-13% смертності. Якщо для тебе нема різниці між потенційною втратою 800000 і 5200000 людей, то ти просто ідіот. І перестань скрізь писати про зеленського, нема аргументів - не пиши нічого. Краще не позорся.
Так які віруси зникли "після того, як ним всі перехворіють"? Саме після того, як ним всі перехворіють, а не після лікування/вакцинації, ми ж зараз говоримо про вірус проти якого нема вакцини і діючого лікування - лише симптоматичне. Конкретні приклади, будь ласка. Також наведи цифри по мед забезпеченню і лікарях. Якщо ти такий розумний то скажи що треба робити? )
Ахаха "олігрофен" - ти хоч розумієш як ти сам себе образив? Це ж яким треба бути тупим і безграмотним...



Таким як ти дибілам хоч що кажи, а ви упретеся в карантин і будете роками сидіти на ньому. Через рік зявиться новий вірус і вас знову на роки закриють в камерах.
Вам в очі сцуть, а ви кричите Божа Роса.

Колективний імунітет ( англ. herd immunity, також популяційний імунітет, стадний імунітет) — це явище несприйнятливості окремої спільноти до інфекційних захворювань, а також метод захисту від інфекційних хвороб, що полягає в порушенні доступу до джерел інфекції та можливих механізмів і шляхів передачі інфекції, якщо великий відсоток спільноти отримали індивідуальний імунітет до інфекції, та забезпечує ефективно захист особам, які ще не захищені[1][2]. Чим більше осіб у спільноті, що мають індивідуальний імунітет, тим менша ймовірність того, що незахищені вступатимуть в контакт із носієм хвороби[3]. Колективний імунітет виникає в спільноті при досягненні співвідношення захищених/незахищених деякого критичного значення, яке називається критичним рівнем колективного імунітету {\displaystyle q_{c}}{\displaystyle q_{c}} (чи критичним коефіцієнтом колективного імунітету, англ. herd immunity threshold). Як правило, при цьому відсоток захищених повинен бути значно більший, ніж осіб без імунітету.

Індивідуальний імунітет особи отримують шляхом природного відновлення після інфекції або через штучні методи, такі як вакцинація.

Вчи матчасть...

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 07:28
В новині:
Шмигаль пояснив, як витрачали гроші з фонду боротьби з COVID-19
Гроші з фонду боротьби з COVID-19 витратили на закупівлю ліків та медичного обладнання, а також на боротьбу з економічною кризою, заявив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль.
"За нашими опитуваннями, уже у травні – червні 80% українців більше боялися економічних наслідків, економічної кризи, ніж коронавірусу. Тому направлена частина грошей у реальний сектор економіки. Будівництво доріг – це той сектор, який дає найбільший мультиплікатор по створенню супутніх робочих місць, окрім галузі", – заявив прем'єр.


Вас як лохів закрили на карантині і роздерибанили протиепідемічні гроші.
Нічого не зроблено для збільшення кількості реанімаційних противірусних ліжок.

А ви і далі сидіть по карантинах...

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 09:21
В новині:
гічть "Таким як ти дибілам хоч що кажи, а ви упретеся в карантин... Вам в очі сцуть, а ви кричите Божа Роса. Вчи матчасть" -
Чувак, ти тупий?! В тебе нема аргументів і ти цитуєш вікі? Я ж раніше писав ПРО ЦЕ - " + подальша імунізація шляхом вакцинації, АБО шляхом природного набуття імунітету", для чого ти мені повторюєш мої же слова лиш зідрані з вікі, деградат? Де це розходиться з тим, що я сказав раніше? Якщо я правильно тебе розумію (жодної прямої відповіді ти так і не дав), то тобі б хотілось щоб не було ніякого карантину як у Швеції? Щоб всі в кого є супутні хвороби (а це, літералі, величезна частина населення) і пенсіонери просто вимерли від ускладнень? Ти готовий підтвердити, що тобі насрати на 100000 життів українців? Раніше я зайшов навіть дальше і задів тему довгого періоду виздоровлення, наявності декількох штамів і навіть ймовірних проблем з іншими системами організму ПІСЛЯ ковіда. Очевидно ти до цього дійдеш після того як я тобі це скажу двічі. І на почитай про наслідки для організму: https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/coronavirus/in-depth/coronavirus-

long-term-effects/art-20490351
https://www.sciencemag.org/news/2020/07/brain-fog-heart-damage-covid-19-s-linger

ing-problems-alarm-scientists
https://www.healthline.com/health-news/what-we-know-about-the-long-term-effects-

of-covid-19#COVID-19-might-affect-the-brain-stem
https://www.medicalnewstoday.com/articles/covid-19-doctors-round-up-evidence-of-

damage-outside-the-lungs#Multisystem-disease
І ти все ще не відповів на жодне моє запитання.

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 09:45
В новині:
гість "Шмигаль пояснив, як витрачали гроші..." - о Боже! Політик бреше і відмазується! Ніразу такого не було і от знову! Тому ващє пофіг, міг навіть не шукати цю цитату.
"Вас як лохів закрили на карантині і роздерибанили протиепідемічні гроші. Нічого не зроблено для збільшення кількості реанімаційних противірусних ліжок." - тобто НАС на карантин закрили, а ТИ, очевидно, карантину не дотримувався? Бо ти особливий? Ти ж не лох якийсь?! Тобі ж насрати на інших людей! Ах ти ж мамин цинік! Може навіть маєш лишню хромосому як і всі це придурки які не можуть дотримуватись елементарних правил? Божечки, раз в 30 років треба дотримуватись дисципліни і правил, але є ні - ущербні думають, що їх намагаються ущемляти/обмежувати. В тебе комплекси, мужик. І ти не бачиш далі свого носа. Очевидно що тобі насрати на сотні тисяч трупів, бо ти моральний урод. І нагадую тобі ще раз - дай відповідь на мої запитання, бо все що я від тебе бачу - переливання з пустого в порожнє, неадекватність, безпідставні звинувачення в мою адресу, відсутність базової логіки і ведення діалогу на рівні бонобо.

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 11:35
В новині:
Цитата: name
гість " тобто НАС на карантин закрили, а ТИ, очевидно, карантину не дотримувався? Бо ти особливий? Ти ж не лох якийсь?! Тобі ж насрати на інших людей! Ах ти ж мамин цинік! Може навіть маєш лишню хромосому як і всі це придурки які не можуть дотримуватись елементарних правил? Божечки, раз в 30 років треба дотримуватись дисципліни і правил, але є ні - ущербні думають, що їх намагаються ущемляти/обмежувати. В тебе комплекси, мужик. І ти не бачиш далі свого носа. Очевидно що тобі насрати на сотні тисяч трупів, бо ти моральний урод. І нагадую тобі ще раз - дай відповідь на мої запитання, бо все що я від тебе бачу - переливання з пустого в порожнє, неадекватність, безпідставні звинувачення в мою адресу, відсутність базової логіки і ведення діалогу на рівні бонобо.



Ще раз для особливо одарованих:
Міністр охорони здоров’я заявляє, що у 315 лікарнях, які надають медичну допомогу хворим із COVID-19, сьогодні виділено 26 тисяч ліжок "першої черги", а в резерві — понад 9 тисяч ліжок у 213 стаціонарах "другої". Деякі фахівці вважають, що система має можливість забезпечити до 40 тисяч ліжко-місць.

Питання: чи все, про що звітують як про "ковідні ліжка", забезпечене киснем, підготовленим і захищеним медперсоналом, ліками?

На цей момент лише 10 тисяч ліжок із 26 тисяч, виділених під COVID-19, у лікарнях "першої черги" і ще майже дві тисячі — у стаціонарах "другої" обладнані киснем, заявляє міністр охорони здоров’я. І обіцяє незабаром забезпечити ним 80%, тобто, щонайменше, 20 тисяч ліжок. А вісім місяців на що пішли

https://dniprograd.org/2020/09/07/koronavirus-khibna-vagitnist-vladi_85717

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 9 вересня 2020 11:36
В новині:
Із забезпеченням лікарень лікарями-інфекціоністами, анестезіологами, середнім та молодшим персоналом ситуація теж плачевна. Перших, наприклад, у "ковідних" лікарнях, за даними НСЗУ, — лише 1220. Із 26 тисяч ковідних ліжок кваліфікованими фахівцями забезпечено тисяч п’ять. За вісім місяців епідемії влада так і не розродилася рішеннями з приводу системи перепідготовки непрофільних спеціалістів для лікування хворих на ковід. І не задумалася над можливістю призову військовозобов’язаних медиків, серед яких понад три тисячі досвідчених професіоналів саме з протидії інфекційним захворюванням. Тому навіть якщо вдасться розгорнути 40 тисяч ліжко-місць, то це будуть просто місця лежання. Або вмирання.


Якщо тобі, дибілу, і тепер нічого не зрозуміло, то тебе, як барана, все життя в загоні тримати будуть, прикриваючись пландеміями...
Хто і де казав, що не треба дотримуватись еллементарних правил безпеки???
Хто і де казав, щоб старі, хворі та інші з групи ризику шастали кругом і наражали себе на небезпеку?
Хто казав, що через півтора року, коли зявиться вакцина , не треба прививатися?
Хто казав, що треба проводити веслілля в кабаках в цей час???
Хто тобі особисто забороняє сидіти дома і не виходити рік з хати???

Що має спільного закриття на рік шкіл, дитсадків, спортивно-оздоровчих секцій паралізація роботи транспорту, знищення малого та середнього бізнесу до медицини?

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 10 вересня 2020 09:35
В новині:
Хахаха я так і знав, що все зведеться до політики, головне що на мене ярликів навішав, хоч я і слова про це не сказав. Ти хоч розумієш, що все що ти пишеш про мед.систему НІЯК НЕ РОЗХОДИТЬСЯ з тим, що я сказав раніше! Теж мені контраргументи, чи ти вже усвідомив свою тупість і просто копіпастиш вікі і новини?
"Ще раз для особливо одарованих..." - це ПЕРШИЙ раз, дурню, коли ти наводиш хоч якусь інформацію і поки це єдина твоя відповідь на запитання, хоч і твоє власне. І яким чином всі наведені тобою факти розходяться з моєю точкою зору? Ти ж говориш, що треба всім перехворіти, так яким чином приведені тобою факти про жахливий стан мед.системи сходиться з цим?! Ти ж сам собі суперечиш.
Очевидно ти спеціально ігноруєш всі незручні для тебе запитання, тим не менш я попрошу тебе ще раз на них відповісти:
1. Які віруси зникли після того як ними перехворіли?
2. Яким чином діти не мають ходити в школу, а люди на роботу ЧЕРЕЗ МЕНЕ? (Це було твоє неадекватне твердження)
3. Ти готовий підтвердити, що тобі насрати на 100000 життів українців?
4. Що по-твоєму треба робити в даній ситуації?

"Якщо тобі, дибілу, і тепер нічого не зрозуміло, то тебе, як барана, все життя в загоні тримати будуть, прикриваючись пландеміями..." - Що мені має бути зрозуміло - ти підтвердив мої же слова і відповів на своє же питання. Пандемії по-твоєму нема?
"Хто і де казав, що не треба дотримуватись еллементарних правил безпеки???" - це мало хто робить, в основному молодь і якраз-таки деякі ненависні тобою пенсіонери. Після послаблення люди розслабились. Не згідний - давай докази.

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 10 вересня 2020 09:36
В новині:
"Хто і де казав, щоб старі, хворі та інші з групи ризику шастали кругом і наражали себе на небезпеку?" - ти тупий? 1. переважна частина пенсіонерів і людей з групи ризику живуть з сім"ями які ходять на роботу/в школу, а ймовірність заразитись якраз вдома від близьких значно вища, ніж під час "шастання" на вулиці. 2. В групи ризику також входить значна частина ПРАЦЕЗДАТНИХ людей з супутніми захворюваннями. Їм що робити? 3. Яким чином мають виживати самотні пенсіонери/люди з груп ризику? Їм сидіти вдома і вмирати з голоду бо ти так хочеш? Яким чином ти ділиш людей на тих кому можна всі права і тих, кого треба обмежити. Шастають йому пенсіонери, бл..ь.
"Хто казав, що через півтора року, коли зявиться вакцина , не треба прививатися?" - ти кажеш що всім треба перехворіти і вірус зникне. Роззуй очі, даун, і перечитай свій брєд.
"Хто казав, що треба проводити веслілля в кабаках в цей час???" - це те, що роблять місцеві не обтяжені інтелектом люди. Їм дали послаблення - вони забили болт на безпеку.
"Хто тобі особисто забороняє сидіти дома і не виходити рік з хати???" - перестань нести свою хвору тупість ти вже розказував, що це мій карантин і через мене діти в школу ходити не можуть. І ти так і не відповів на запитання чому?
Ще раз запитаю, бо прикинешся дурнем і знов проігноруєш - ЯКІ ВІРУСИ ЗНИКЛИ ПІСЛЯ ТОГО ЯК НИМИ ПЕРЕХВОРІЛИ? ("перехворіли" - ключове слово)

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 10 вересня 2020 13:10
В новині:
"Щоб виробити імунітет, ми повинні контактувати з коронавірусом"
Розмова з імунологом Валентиною Чоп’як

Якщо повернутися до колективного імунітету... Бо є припущення медиків, що в результаті, насправді, закінчиться все тим, що 60–70% людства перехворіє цим – і тоді вже буде цей колективний імунітет.

Ми повинні думати про те, що якщо ми зменшимо концентрацію попадання цього вірусу в організм, імунна система зможе сформувати пам'ять. Оце – як вакцинація, розумієте? Коли ми малу дозу даємо конкретного білка, малими дозами – тоді імунна система фізіологічно відповідає на цей збудник і формує собі імунну пам'ять, що дає можливість бути опірними до даного вірусу в перспективі.

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 11 вересня 2020 12:31
В новині:
Цитата: name
Ще раз запитаю, бо прикинешся дурнем і знов проігноруєш - ЯКІ ВІРУСИ ЗНИКЛИ ПІСЛЯ ТОГО ЯК НИМИ ПЕРЕХВОРІЛИ? ("перехворіли" - ключове слово)

Практично всі грипи і ГРВІ.
На їх місце пртходять нові штами, але старі перестають циркулювати, коли утворюється колективний імунітет.

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 11 вересня 2020 12:40
В новині:
Цитата: name
Ти ж говориш, що треба всім перехворіти, так яким чином приведені тобою факти про жахливий стан мед.системи сходиться з цим?!

Ти тупий? Де я таке писав, дурню?
Я писав що цей вірус зникне тоді, коли ним або перехворіють, або зроблять щеплення. Вакцини ще скоро не буде. Тому ним будуть хворіти. Пів року карантину його не знищило. І не знищить. Тільки розтягне у часі. Це вже доведений факт.
Цитата: name
так яким чином приведені тобою факти про жахливий стан мед.системи сходиться з цим?!

Ще раз для тих, хто на бронепоїзді: за 6 місяців карантину зЕвлада зобовязана була в рази збільшити кількість ліжок в лікарнях для потенційних хворих з ускладненнями від коронавірусу. Якщо в нас пандемія, то увесь тягар лягає на інфекціоністів і реаніматологів.

Наприклад, якщо 01 березня у нас було (цифри умовні) на область 40 лікарів інфекціоністів в стаціонарах і 200 ліжок, то станом на 01 вересня їх мало стати (БЕЗ винятків і відмазок) 400 лікарів і 2000 ліжок. І т.д. з ШВЛ, киснем і т.п.

Для цього і існує влада в Державі.
А у нас що?

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 11 вересня 2020 12:45
В новині:
Цитата: name
2. Яким чином діти не мають ходити в школу, а люди на роботу ЧЕРЕЗ МЕНЕ? (Це було твоє неадекватне твердження)

Ти особисто і такі самі як ти замість того, щоб вимагати від влади звіту про те, що було зроблено за 6 місяців для забезпечення лікування важких хворих, навпаки, підтримуєте її дибільні дії по закриттю всього і вся. Зокрема, щоб діти не ходили на навчання. Зокрема, щоб зупити транспорт і т.д.
Більше з вами нема про що говорити.

Hаписав: гість, Коментарів: 0, Новин: 0, 11 вересня 2020 21:00
В новині:
Цитата: name
Якщо я правильно тебе розумію (жодної прямої відповіді ти так і не дав), то тобі б хотілось щоб не було ніякого карантину як у Швеції?

До речі, порівняйте динаміку захворювання в Швеції (без карантину) і в Україні із карантином:
https://index.minfin.com.ua/ua/reference/coronavirus/geography/sweden/

https://index.minfin.com.ua/ua/reference/coronavirus/ukraine/

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 18 вересня 2020 14:48
В новині:
"Практично всі грипи і ГРВІ.
На їх місце пртходять нові штами, але старі перестають циркулювати, коли утворюється колективний імунітет." - не правда- жоден відомий грип не зник, а всі нові штами - це мутації існуючих підтипів вірусів грипу (А, B, C, D). До прикладу штам грипу типу А, а саме H1N1 спричинив епідемію іспанки 1918 і його же мутація - епідемію свинячого грипу в 2009. Таким чином людство набуває імунітету до одного штаму вірусу, а завдяки цьому ж вірус і отримує можливість подальшої мутації і це стосується всіх типів РНК вірусів. Тобто причина ніколи не зникала. Не пиши дурниць.
https://www.uchicagomedicine.org/forefront/biological-sciences-articles/where-do

es-the-flu-come-from-every-year

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 18 вересня 2020 15:21
В новині:
"Дибіл, від коронавірусу смертність така сама, як і від іншого грипу.
А перехворіють все одно всі. Інакше віруси не зникають" - дe хоч слово про вакцинацію, даун?
"Ти тупий? Де я таке писав, дурню?
Я писав що цей вірус зникне тоді, коли ним або перехворіють, або зроблять щеплення. Вакцини ще скоро не буде. Тому ним будуть хворіти. Пів року карантину його не знищило. І не знищить. Тільки розтягне у часі. Це вже доведений факт." - сам собі супeрeчиш. І ти зовсім нe розумієш навіщо вводиться карнтин, якщо пишeш, що "Пів року карантину його не знищило".

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 18 вересня 2020 15:35
В новині:
"Ще раз для тих, хто на бронепоїзді: за 6 місяців карантину зЕвлада зобовязана була в рази збільшити" - нашо ти мeні цe пишeш, ідіот?
"Ти особисто і такі самі як ти замість того, щоб вимагати від влади звіту про те, що було зроблено за 6 місяців для забезпечення лікування важких хворих, навпаки, підтримуєте її дибільні дії по закриттю всього і вся. Зокрема, щоб діти не ходили на навчання. Зокрема, щоб зупити транспорт і т.д. Більше з вами нема про що говорити." - процитуй той пост, дe я підтримую закриття всього цього. Інакшe ти просто дeгeнeрат, який замість аргумeнів розкидується власними ілюзіями. І я так розумію, що ти зараз якраз під Радою вимагаєш звіту?

Hаписав: name, Коментарів: 0, Новин: 0, 18 вересня 2020 16:55
В новині:
"До речі, порівняйте динаміку" - так і знав, що вчeпишся за останню соломинку при відсутності власних аргумeнтів. А тeпeр трохи щось почитай про тe що відбувається вeсь час в Швeціі і яких обмeжeнь там дотримуються і ЯК дотримуються (а там таки є обмeдeння в т.ч. в роботі освітніх закладів) і порівняй з нами, при цьому врахуй як змінювались обмeжeння і іх дотримання у нас починаючи з чeрвня. +навіть ти б мав зрозуміти, що порівнювати Швeцію з краіною 3-го світу абсолютно нe корeктно з жодноі точки зору - культурноі, забeзпeчeності і рівня систeми охорони здоров'я, дeржавноі підтримки громадян і т.д. +ти знову ж таки повністю ігноруєш моі аргумeнти і приклади, які тобі нe комфортні. +якщо вжe щось порівнюєш - враховуй відносні співвідношeння, а нe абсолютні, бо в Швeціі кількість хворих від всього насeлeння вдвічі більша, ніж у нас.
Щe раз нагадую - дай відповіді на всі запитання, бо всe що ти, дeградат, можeш - цитувати зовнішні джeрeла, талдичити про політику, особливо, про зeлeнського, плутатись у власній точці зору, звинувачувати мeнe у всіх бідах при цьому придумавши за мeнe мою ж точку зору на всe ігноруючи будь-яку логіку і аргумeнти?Ти тупий бeздарний диванний воін, який ні чорта нe розбирається ні в мeдицині, ні в eпідeмологіі, ні в мікробіологіі. Всe що ти хаваєш - розказні украінських політиків/eкспeртів які, дужe часто, такі ж дeгeнeрати, як і ти. Я скинув тобі купу інформаціі і задав купу питань. Читай, відповідай. З чим ти нe погоджуєшся?Що тобі нe так в усьому, що я написав?Я відповів нe на новину, а на твій пост " Дибіл, від коронавірусу смертність така сама, як і від іншого грипу. А перехворіють все одно всі. Інакше віруси не зникають." і навів тобі всі аргумeнти твоєі тупості і нeправоти. Хочeш більшe - читай про Orthomyxoviridae. Ковід19 по-твоєму нe страшнішe якого грипу? https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_epidemics

• Новини партнерів










ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
До великих супермаркетів -лише маршрутками: на Хотинській у Чернівцях обмежено рух
Через відсутність тролейбусів черги на зупинках стали ще більшими


От вам і європейське місто. Блог Юлії Леськової
Залишити стаканчик із-під кави на лавці? Звичайно. Кинути людям недопалок під ноги? Без питань
Україна «єднається»? Блог Ярослава Волощука
Минають часи, коли Україна була поділена на патріотичну, проукраїнську та промосковську.
загрузка...
ВІДЕО Переглянути все відео
«Повертаю деревам друге життя»: буковинець вирізьблює зі старих стовбурів казкових звірів і птахів - відео
Майстер-самоук зробив дитячий майданчик, меблі для кухні, лавиці без цвяхів, підставки для квітів та багато інших гарних речей із деревини
Знову зависло відео і не надсилаються повідомлення? З інтернетом 300 Мбіт/с усе можна робити одночасно!*

Організувати необхідну вам швидкість інтернету – зовсім не важко.
Професійні поради від студії декору Giorgio Graesan*

У цій статті ми розкажемо, як створити будинок вашої мрії, щоб він був не тільки необхідним, а й зручним, стильним, практичним і головне – індивідуальним.
Перезавантаження! Мережа магазинів "Tor-Ba" запрошує на відкриття у Чернівцях!*

Уже 24 квітня відбудеться ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ вигідного простору – мережі магазинів Tor-Ba у м. Чернівці.
Ароматна кава, унікальна пряна слива і запашна випічка: чим приваблює чернівчан крамниця-кав’ярня «ГаннаШпет»?*

Не відмовляйте собі у насолоді навіть під час карантину! "ГаннаШпет" зі свіжою випічкою чекає на вас!
«В «АТБ» дотримують всіх чинних санітарних норм і правил», – Віктор Ляшко*

Мережа магазинів "АТБ" у своїй діяльності дотримується всіх правил і стандартів протиепідемічної безпеки.
Що робити, якщо болять суглоби? Причини та діагностика у МедЛаб*

При виникненні будь-яких суглобових болів буквально життєво необхідна правильна діагностика, щоб вчасно почати відповідне лікування і не допустити розвитку невиліковних ускладнень.
Є підстава для сумніву? Охоронне детективне агентство «Гарант» пропонує перевірку на «детекторі брехні»*

Основні напрямки діяльності – це фізична охорона, пультова охорона, групи швидкого реагування, охорона і супровід цінних вантажів, монтаж і встановлення систем охорони та безпеки.
«Фая, нет ВайФая», або Що робити, якщо на кухні й у ванній кімнаті слабкий сигнал Wi-Fi?*

Як організувати внутрішню мережу вдома та чи вистачить не дуже потужного роутера, розповіли в компанії Intelekt.