Чернівчанам Аліні Назар та Євгену Ходаковському – по 25, але вони вже добре знаються на всіх паперових нюансах ведення бізнесу, основах роботи з персоналом, а Євген – ще й на усіх відтінках рожевого, бо цими днями відкрили вже третій салон краси "Zefirka".
Свою справу розпочинали самі: від облаштування приміщень до створення рекламного продукту у соцмережах, йдеться у публікації газети "Молодий буковинець".
Аліна – за освітою маркетолог, тому майбутнє своє нерозривно пов’язувала із прибутковою творчістю. Та мріяла здобуті навики втілювати за кордоном, бо, побувавши у США за програмою Work and Travel, довго не могла змиритися, що в Україні жити якось, м’яко кажучи, "не так".
Про ідеюУсе, що пов’язане з косметикою, засобами догляду та іншими "красивими штучками", цікавило Аліну з дитинства. Вона вміло і зі смаком поєднувала кольори, практикувалася у макіяжі спершу на подружках. Згодом це хобі переросло у заробіток. Адже ще студенткою гроші на свої потреби, розваги, одяг Аліна заробляла сама.
"Я собі сказала: завершу навчання і поїду заробляти гроші у Штати. Не так сталося, як гадалося, – я зустріла Женю, – усміхається Аліна. – На той час я працювала у салоні краси, відвідувала майстер-класи, вдосконалювалася і навчала мистецтва візажу інших. До речі, курси "Візаж для себе", які я відкрила три роки тому, діють і сьогодні. На красу попит є завжди".
Аліна Назар розповідає, що ідея створення власного салону краси належить Євгену. "Він бачив, що мені стає "тісно" у чиїхось рамках, під чиїмось керівництвом. Я часто ділилася з Женею своїми ідеями, які у чиємусь приміщенні реалізувати не могла. І от одного дня він поставив мене перед фактом: робимо свій салон, йдемо шукати приміщення, – розповідає Аліна. – Одразу скажу, що із приміщенням нам здорово пощастило – знайшли його швидко і в чудовому місці, на розі Шевченка і Кобилянської. Тож почали ламати голову над назвою, дизайном".
До слова, коли заходиш у будь-який із салонів "Zefir", "Zefirсhik" чи "Zefirka", помічаєш одну стилістику, колірну гаму. "Ми довго розмірковували, як назвати, як пофарбувати стіни, які обрати меблі, адже на те все є ще відповідні стандарти... Зефір і справді я дуже люблю, то одні з улюблених ласощів. Крім того, я перечитала чимало літератури і обрала рожевий у поєднанні з голубим. Відвідувачі думають, що це мій улюблений колір, бо ж дівчачий. Але то не так. Просто рожевий заспокоює і дає очам і мозку насолоду. А у нас таке місце, де має бути приємно перебувати".
Про труднощіНа запитання, чи важко було наповнити клієнтську базу, Аліна відповідає, що не важко. "Розумієте, якщо клієнтові подобається, як його обслуговують, то він здебільшого піде за майстром, навіть у нове приміщення. Усі клієнтки, яких я обслуговувала в іншому салоні краси, перешли у "Zefir". Згодом їх стало ще більше, тому постало питання про розширення".
Запорукою успіху справи Аліна вважає чіткий розподіл обов’язків між ними з Женею. Пара ще не одружена, але вже чітко планує бюджет, видатки. "Люди спершу створюють сім’ю, а потім бізнес. У нас же вийшло навпаки. Але це, мабуть, по-своєму добре. Зате щодо ремонтів у хаті сваритися вже точно не будемо", – жартує Аліна.
Навіть про найделікатніші моменти, як-от непорозуміння з клієнтками чи робота у дівочому колективі, Аліна розповідає усміхаючись. "З жінками працювати важко, як з колегами, так і з клієнтками. Але то є робота. Просто треба виконувати її якісно. Тоді проблем не буде, – стверджує Аліна Назар. – А щодо майстринь, яких беру на роботу у свої салони, то також не складно. За день-другий уже бачу, затримається ця людина у колективі чи ні. Я ж працюю з ними на рівних, щодня серед дівчат. Тому бачу все зсередини".
Про плани на майбутнєПро те, що за три роки молодій парі вдасться відкрити аж три заклади краси, Аліні й досі не віриться. Каже, що якось все так швидко пішло, що й не зогледілися. "На море, щоправда, дуже хочеться, – каже Аліна, – але ми розуміємо, що розпочате потрібно завершити. А де завершити, там і продовжити".
Дівчина поділилася ідеями щодо просування бренду "Zefir". Каже, що налагодили роботу через соціальні мережі. Невдовзі планують створити цілий рекламний відділ, адже потрібно і якісного фотографа й відеографа мати, і копірайтера. Крім того, планують виходити зі своїм брендом за межі Чернівців. Для власного розвитку Аліна намагається постійно розвиватися, і не тільки як візажист, а й як управлінець, маркетолог.
Батьки всіляко підтримують молодих людей, і фінансово також. Але, як каже Аліна, батьки нам позичають, а ми їм неодмінно повернемо заборговане і навіть більше. "Я не сиджу на місці, все навколо стрімко йде вперед, і нам треба крокувати в ногу. На одному із тренінгів запам’ятала фразу: "Успіх починається з дверної ручки". Тому зараз звертаю увагу навіть на найменші деталі".
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
24-07-2019, 09:56
0
8 867