Голова тендерного комітету міської ради, заступник міського голови Володимир Середюк та секретар виконавчого комітету Антоніна Бабюк 19 липня на засіданні тендерного комітету піддали сумніву доцільність оплати з міського бюджету безкоштовних сніданків для школярів.
"Треба з цим зав’язувати", - сказала Антоніна Бабюк. З нею погодився Володимир Середюк, який вважає,що потрібно визначити соціальну потребу у безкоштовних сніданках лише для дітей з неблагополучних сімей.
"Якби ж діти їли, а то ж 50-60% їди йде в утилізатор", – зазначили посадовці.
Також з’ясувалося, що секретар виконкому Антоніна Бабюк не знає, скільки дошкільнят виховується в НВК "Любисток".
"Там групи по 7-8 дітей", – зазначила Антоніна Бабюк.
"Це на Гравітоні. Там у другу зміну вчаться. Там до фіг… Багато дітей", - поправив її Володимир Середюк.
У школах Чернівців безкоштовні сніданки за рахунок міського бюджету отримують учні 1-4 класів, безкоштовні сніданки та обіди – діти-сироти, напівсироти, діти з багатодітних сімей, учасників АТО та вимушених переселенців.
У 2019 році на харчування школярів у міському бюджеті передбачено понад 18 мільйонів гривень. За ці кошти безкоштовні сніданки отримують понад 11,8 тисяч учнів перших-четвертих класів, сніданки та обіди – майже тисячу дітей пільгових категорій, а також 3700 дітей упродовж трьох тижнів отримували обіди у шкільних таборах.
У Чернівцях працюють три навчально-виховні комплекси (НВК) – "Любисток", "Лідер" та "Берегиня". В усіх НВК наповнюваність дошкільних груп становить понад 25 дітей. Для збільшення місць у НКВ "Любисток" цього року переносять харчоблок та облаштовують додаткові класи.
Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.
"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.