Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні.
Доповідь розміщена у
Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов'язану з соціальними питаннями, виборами або політикою.
Журналісти molbuk.ua перевірили, скільки грошей на рекламу в соцмережі витрачають кандидати у нардепи, які балотуються у Чернівецькій області.
201 округСтаном на 12 липня найменше за рекламу у соцмережі серед кандидатів у нардепи на окрузі №201 заплатили кандидати Володимир Дідух-Кобзар, Віталій Михайлішин та Михайло Яринич. Згідно з даними бібліотеки Facebook, ці кандидати витратили менше 100 доларів кожен.
Щоправда, ці кандидати не маркують свою рекламу як політичну, що є порушенням правил соцмережі. Очевидно, через це суми грошей є такими незначними.
151 долар на рекламу витратив кандидат у нардепи від "Батьківщини" Олександр Пуршага, 192$ – висуванець "Свободи" Василь Зазуляк.
Представниця партії "Європейська солідарність" Наталія Фрунзе заплатила за рекламу в соцмережі 255 доларів, самовисуванець Микола Федорук – 404 долари, а нардеп Оксана Продан, яка вже знялась із виборчих перегонів – 793 долари.
Рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу в Facebook на чернівецькому окрузі стала кандидат у нардепи від "Слуги народу" Олена Лис. За даними бібліотеки Facebook, вона вже встигла витратити на власну розкрутку в соцмережі 2726 доларів.
Всі інші кандидати цього округу або не зареєстровані у Facebook та її активно не використовують, або не просувають власну рекламу в соцмережі.
202 округЛише четверо кандидатів у нардепи з цього округу активно використовують інструмент просування власних дописів за допомогою платної реклами у Facebook.
Менше 100 доларів на це витратив кандидат Микола Орендович. Приблизно стільки ж заплатив за просування дописів чинний нардеп Іван Рибак і само висуванка Катерина Шаповалова.
А представник президентської "Слуги народу" Максим Заремський оплатив власну рекламу в соцмережі на суму 309$.
203 округМінімальні суми (менше 100 доларів) за рекламу в соцмережі оплатили кандидати в нардепи Михайло Гросу, Артур Мунтян, Петро Панчук та Іван Семенюк.
Кандидат Юрій Продан витратив на піар в соцмережі 111 доларів.
Водночас сторінка кандидата у нардепи Георгія Мазурашу за останній тиждень оплатила піар дописів про претендента на мандат на суму понад 1,6 тис доларів.
Ще одна сторінка – "Слуга народу Мазурашу 203 Помічник" оплатила рекламу кандидату на суму менше 100 доларів.
204 округА на цьому окрузі найактивніше піарять свої дописи у Facebook тільки троє претендентів на крісло нардепа.
Менше 100 доларів витратив на рекламу в соцмережі кандидат у нардепи від "Європейської солідарності" Андрій Стецюк.
Чинний нардеп Максим Бурбак просував у Facebook власні дописи на суму 851 долар.
А рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу, став кандидат від партії Зеленського Валерій Божик, який, згідно з оприлюдненими даними, "просував" свої публікації в соцмережі на суму 2 412 доларів.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
12-07-2019, 22:28
0
5 179