RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу

Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні.

Доповідь розміщена у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов'язану з соціальними питаннями, виборами або політикою.



Журналісти molbuk.ua перевірили, скільки грошей на рекламу в соцмережі витрачають кандидати у нардепи, які балотуються у Чернівецькій області.

201 округ

Станом на 12 липня найменше за рекламу у соцмережі серед кандидатів у нардепи на окрузі №201 заплатили кандидати Володимир Дідух-Кобзар, Віталій Михайлішин та Михайло Яринич. Згідно з даними бібліотеки Facebook, ці кандидати витратили менше 100 доларів кожен.

Щоправда, ці кандидати не маркують свою рекламу як політичну, що є порушенням правил соцмережі. Очевидно, через це суми грошей є такими незначними.

151 долар на рекламу витратив кандидат у нардепи від "Батьківщини" Олександр Пуршага, 192$ – висуванець "Свободи" Василь Зазуляк.

Представниця партії "Європейська солідарність" Наталія Фрунзе заплатила за рекламу в соцмережі 255 доларів, самовисуванець Микола Федорук – 404 долари, а нардеп Оксана Продан, яка вже знялась із виборчих перегонів – 793 долари.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


Рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу в Facebook на чернівецькому окрузі стала кандидат у нардепи від "Слуги народу" Олена Лис. За даними бібліотеки Facebook, вона вже встигла витратити на власну розкрутку в соцмережі 2726 доларів.

Всі інші кандидати цього округу або не зареєстровані у Facebook та її активно не використовують, або не просувають власну рекламу в соцмережі.

202 округ

Лише четверо кандидатів у нардепи з цього округу активно використовують інструмент просування власних дописів за допомогою платної реклами у Facebook.

Менше 100 доларів на це витратив кандидат Микола Орендович. Приблизно стільки ж заплатив за просування дописів чинний нардеп Іван Рибак і само висуванка Катерина Шаповалова.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


А представник президентської "Слуги народу" Максим Заремський оплатив власну рекламу в соцмережі на суму 309$.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


203 округ

Мінімальні суми (менше 100 доларів) за рекламу в соцмережі оплатили кандидати в нардепи Михайло Гросу, Артур Мунтян, Петро Панчук та Іван Семенюк.

Кандидат Юрій Продан витратив на піар в соцмережі 111 доларів.

Водночас сторінка кандидата у нардепи Георгія Мазурашу за останній тиждень оплатила піар дописів про претендента на мандат на суму понад 1,6 тис доларів.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


Ще одна сторінка – "Слуга народу Мазурашу 203 Помічник" оплатила рекламу кандидату на суму менше 100 доларів.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


204 округ

А на цьому окрузі найактивніше піарять свої дописи у Facebook тільки троє претендентів на крісло нардепа.

Менше 100 доларів витратив на рекламу в соцмережі кандидат у нардепи від "Європейської солідарності" Андрій Стецюк.

Чинний нардеп Максим Бурбак просував у Facebook власні дописи на суму 851 долар.

А рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу, став кандидат від партії Зеленського Валерій Божик, який, згідно з оприлюдненими даними, "просував" свої публікації в соцмережі на суму 2 412 доларів.

Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
12-07-2019, 22:28
Коментарів 0 Переглядів 5 211

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.