Авто | Нерухомість |
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Радіо | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Протягом виборчого процесу спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА моніторять газети Чернівецької області на предмет соціологічних опитувань щодо майбутніх парламентських виборів.

Протягом останнього тижня результати таких опитувань були опубліковані у газетах всіх виборчих округів Буковини, йдеться у повідомленні Громадянської мережі ОПОРА.




Відповідно до статті 67 Закону України "Про вибори народних депутатів", ЗМІ та інформаційні агентства, які поширюють результати опитування громадської думки, пов’язаного з виборами, обов’язково повинні зазначати повну назву організації, яка проводила опитування, його замовників та інші відомості, зокрема інформацію про час його проведення, територію, яку охоплювало опитування, розмір та способи формування соціологічної вибірки опитаних, метод опитування, точне формулювання питань та дані щодо можливої статистичної похибки.

В окрузі №201 соціологічне опитування було надруковане в газеті "Чернівці" від 20 червня 2019 року. Воно вийшло у статті під назвою "Американські соціологи зафіксували стрімке падіння рейтингу Тимошенко". Згідно з цією статистикою, найвищі шанси пройти до Верховної Ради України у політичної партії "Слуга народу", інші двоє у трійці лідерів – "Опозиційна платформа "За життя" та "Голос".

У газетах Буковини зафіксували соцопитування, розміщені з порушенням законодавства


Згідно з публікацією, опитування проведене компанією Edison Research з 10 по 13 червня методом телефонного та особистого інтерв’ю в усіх регіонах України, окрім Криму та окупаційної частини Донбасу. Опитано 1103 людини, з яких 1043 телефоном, а 60 – особисто в селах, похибка складає не більше 2,95%.

Опитування цієї ж компанії було опубліковане в газеті, яка випускається в окрузі №203 – "Район-Інфо" від 21 червня 2019 року. Публікація вийшла під тією ж назвою, що й у газеті "Чернівці".

У газетах Буковини зафіксували соцопитування, розміщені з порушенням законодавства


Також ця статистика була надрукована у виборчому окрузі №204 в газеті "Дністрові Зорі" від 21 червня 2019 року.

У газетах Буковини зафіксували соцопитування, розміщені з порушенням законодавства


Зауважимо, що у всіх трьох газетах текст статті та дані опитування були ідентичними. Авторство публікації також належить одній і тій же особі – Ірині Остапенко.

У виборчому окрузі №202 було помічене соціологічне опитування, розміщене у газеті "Слово Ляшка". До слова, друкована продукція не містила вихідних даних. Тут статистика була надрукована у матеріалі під назвою "Рейтинги: у Ляшка росте, у Зеленського падає", а сама назва опитування звучить так: "Хто проходить до парламенту?" Відповідно до публікації, найвищий рейтинг у партій "Слуга народу", "Європейська солідарність" та "Батьківщина", а рейтинг "Радикальної партії Олега Ляшка" нібито стрімко росте.

У газетах Буковини зафіксували соцопитування, розміщені з порушенням законодавства


Згідно з виноскою під статистикою, опитування телефоном проводив соціологічний центр MustLook на кінець травня. Немає жодних даних про те, скільки виборців опитали та протягом якого часового відрізку.

"А ось Олегу Ляшку прогнозують зростання підтримки, пояснюючи це тим, що він – єдиний поки політик, який не боїться опонувати новому Президенту, вказуючи на його помилки", - йдеться у матеріалі газети "Слово Ляшка".

У випадках, які зафіксували спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА у Чернівецькій області, в газетах "Чернівці, "Дністрові зорі" та "Район-Інфо" не було інформації щодо замовника опитування, території, яку охоплювало опитування, розмір та спосіб формування соціологічної вибірки опитаних та точного формулювання питань.

У газеті "Слово Ляшка" на окрузі №202 не було даних стосовно майже всіх вимог, вказаних у Законі України "Про вибори народних депутатів". Надрукована була тільки інформація про назву компанії, яка проводила опитування, та метод інтерв’ювання. Часові рамки опитування вказані неточно.

"У передвиборчий період дані соціологічних досліджень можуть оприлюднювати з метою маніпуляції вподобанням виборців, оскільки часто в ЗМІ можна натрапити на опитування невідомих соціологічних служб, або ж проведені через телефонні обдзвони чи в мережі Інтернет опитування подають як репрезентативні, тому важливо, щоб під час публікації даних соціологічних досліджень ЗМІ зазначали всі дані, які визначені Законом", – сказав Тарас Прокоп, координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Чернівецькій області.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Автор: Микола Кобилюк

Рейтинг:
(голосів: 1)
27-06-2019, 10:41
Коментарів 0 Переглядів 1230

Кожен зі своїм посудом: чи будуть у церквах Чернівців освячувати воду на Водохреще
Настоятелі храмів розповіли, за яких умов відбуватимуться святкові літургії
Скільки нових випадків коронавірусу виявили на Буковині за добу

У Чернівецькій області від початку епідемії захворіло 42843 людей
Популярне Коментують
• Новини партнерів










«Всі продалися»
"Всі під кимось ходять", – таке почула днями від чернівецького таксиста
Нишком хворіємо
Щодня на сайті облдержадміністрації подають інформацію про кількість нових випадків захворювання на коронавірус
загрузка...
«Smart Centre» у Чернівцях – круті і надійні авто з Америки за доступною ціною!*

У Чернівцях надійним продавцем авто із Америки та Кореї є Smart Centre.
П’ять хвилин – і страва готова! З домашнім напівфабрикатам «Смачно» у Чернівцях готувати обід чи вечерю легко!*

Нещодавно у Чернівцях відкрився спеціалізований магазин із домашніми напівфабрикатами "Смачно".
Як бренд весільних суконь із Чернівців «Vladiyan Royal Dresses» став всесвітньовідомим і популярним?*

Який шлях потрібно пройти, щоб стати відомим брендом і як не зупинитися на півшляху до успіху розповіли власники компанії Vladiyan Royal Dresses – подружжя Людмила та Юрій ВЛАДІЯН
Система «розумний будинок» від «Thermo House» у Чернівцях економить до 50% вашого бюджету!*

Будівельна компанія "Thermo House" вже понад 3 роки встановлює в Чернівцях розумні інженерні системи.
Рак легень: діємо на випередження. Лабораторія «МедЛаб» проводить діагностику*

Всеукраїнська мережа лабораторій "МедЛаб" проводить дослідження для діагностики легеневого раку
Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів*

Корпорація "АТБ" разом із Благодійним фондом "АТБ" закупили та передали обласним, міським і районним лікарням 100 таких апаратів.
Як захистити дітей від наркотичної, алкогольної або ігрової залежності? Відповідь фахівців «Програми 15» міста Чернівці!*

Наркотичну залежність, алкогольну, ігрову, харчову завжди легше попередити, ніж лікувати.
Будь добрішим – візьми участь у благодійній акції «У пошуках Янгола»! Один лист – два дива!*

Щороку напередодні новорічних свят Український фонд "Благополуччя дітей" проводить кампанію "У пошуках Янгола".