З першого травня абоненти усіх п’ятьох мобільних операторів – lifecell, "Vodafone Україна", "Київстар", "Інтертелеком" і "Трибом" – мають можливість скористатися послугою "MNP" (mobile number portability), яка дозволяє змінити оператора з повним збереженням номеру телефону.Послуга дає можливість абонентові одного оператора перейти до іншого і зберегти при цьому свій номер повністю, включаючи код. Ця послуга корисна для тих, хто хотів би перейти від одного оператора до іншого, але не змінювати свій номер, який "всі знають". До того ж, номери телефонів, як правило, "прив’язують" до банківських або дисконтних карток чи облікових записів у соцмережах та популярних додатках.
Хто може скористатися послугою MNPАбоненти усіх п’яти мобільних операторів віднині мають можливість вільно змінити компанію, в якій вони обслуговуються без зміни номеру телефону. Будь-який абонент кожного з операторів має можливість перейти в обслуговування будь-якого іншого оператора із цього списку. При цьому, обов’язковою умовою для використання цієї послуги є реєстрація абонента у того оператора, від якого він бажає перейти. І якщо контрактним абонентам з цим простіше, адже вони уже зареєстровані, то користувачі, які отримують послуги передплаченого зв’язку тепер мусять пройти реєстрацію. Пройшовши її, абонент прив’язує номер телефону до свого імені, отримуючи право вільно переносити його від одного оператора до іншого.
Як змінити оператора абонентам передплаченого зв’язкуЦе можна зробити двома способами. Перший – реєстрація в центрі обслуговування абонентів вашого оператора. Для цього необхідно прийти до центру і мати з собою sim-картку і паспорт або інший документ, який посвідчує вашу особу (з повним переліком документів можна ознайомитися на сайті вашого оператора). Прийшовши в центр обслуговування абонентів, необхідно виконати всі вказівки його працівника.
Другий спосіб – реєстрація онлайн, яку можна пройти з будь-якої точки планети. Щоправда, для цього необхідно мати власний електронний цифровий підпис (ЕЦП). Процедуру реєстрації абонентам необхідно провести на офіційному сайті вашого мобільного оператора.
Жодних додаткових обов’язків після реєстрації оператор на абонента не покладає.
Як отримати ЕЦПУ цьому випадку дуже пощастило абсолютно всім клієнтам "ПриватБанку", адже вони можуть отримати електронний цифровий підпис миттєво і безкоштовно. Щоб це зробити, необхідно увійти до системи "Приват24", обрати категорію "Всі послуги" – "Бізнес" – "Завантажити сертифікат".
Наразі інших сервісів для людей, які не мають стосунку до бізнесу, але хочуть отримати ЕЦП, немає.
Що робити після реєстраціїКоли абонент зареєструвався, можна прочитати інструкцію щодо процедури перенесення номера. Для цього треба вирішити, до якого оператора абонент має намір перейти, та відвідати його магазин, щоб подати заяву та отримати його sim-картку. У заяві також можна вказувати тарифний план, за яким має обслуговуватися ваш номер, а також дату, коли має відбутися перехід.
Скільки часу триває перенесення номераПроцедура перенесення номера телефону з одного оператора на інший триває щонайменше три робочих дні з моменту подачі заявки, якщо в ній не вказано бажану дату перенесення номера. Весь цей час, до початку перенесення, номер абонента обслуговуватиметься як зазвичай. А коли процес перенесення буде завершено, абонент отримає про це sms-сповіщення. Тоді абонентові необхідно буде вставити в телефон отриману раніше sim-картку нового оператора. При цьому оператори попереджають, що упродовж перших трьох годин після перенесення номера у абонента можливо будуть проблеми зі зв’язком.
Скільки коштує послуга MNPЗа саму послугу не потрібно сплачувати нічого. Єдине, за що доведеться заплатити – стартовий пакет нового мобільного оператора. Крім того, після перенесення номера, необхідно також буде поповнити рахунок на суму, достатню для нарахування пакету послуг. Повністю безкоштовними є sim-картки для контрактних абонентів.
В яких випадках ця послуга неможливаУ разі, якщо ваш номер телефону був помічений у шахрайстві чи інших незаконних діях, якщо він незареєстрований або зареєстрований на іншу людину, або в реєстраційній заяві вказано недостатньо даних, або ж якщо абонент має незакриті борги перед оператором, тоді йому можуть відмовити у перенесенні номера телефону.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
4-05-2019, 10:43
0
2 539